احتمال تداوم پس لرزه های کرمانشاه تا هشت ماه آینده

به گزارش وبلاگ طراحی من، استاندار کرمانشاه به استمرار پس لرزه ها در استان ناشی از زلزله سال گذشته اشاره نمود و گفت: امکان دارد که این پس لرزه ها تا هفت، هشت ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد، لذا مدیران خدمات رسان باید کوشش نمایند که این پس لرزه ها در ارائه خدمات به مردم مانند شبکه های انتقال آب تاثیری نداشته باشد و آب بدون کدورت در اختیار مردم قرار گیرد.

احتمال تداوم پس لرزه های کرمانشاه تا هشت ماه آینده

به گزارش وبلاگ طراحی من، هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان که تعدادی از مدیران اجرایی نیز حضور داشتند، اضافه نمود: اگر احیاناً وچنانچه پس لرزه ای در استان رخ داد، مدیران ذیربط باید با برنامه ریزی و پیگیری با استفاده از مخازن موجود تا 24 ساعت به انتقال آب بدون کدورت اقدام نمایند و پس از 24 ساعت نیز با قاطعیت به حل مشکل بپردازند تا در این زمینه مسئله ای برای مردم ایجاد نگردد.

وی تصریح نموده، به لحاظ اینکه در اجرای پروژه ها قبل از اینکه مدیران جوابگو باشند، فرمانداران باید جوابگوی اجرای این پروژه ها و از نحوه و چگونگی اجرای آنها آگاه باشند، لذا هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرمانداران یک ضرورت مهم است و مدیران در اجرای این پروژه ها حتماً باید با فرمانداران هماهنگ باشند.

بازوند خاطرنشان نموده، زمانی که پروژه ای در یک شهرستان اجرایی می گردد افکار عمومی این انتظار و توقع را از فرماندار دارد که جوابگوی اجرای آن باشد لذا فرماندار باید در جریان اجرای هر پروژه ای قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق و مزایای کارگران در انتها سال تاکید نمود: مدیران باید کوشش نمایند که حقوق و مزایای کارگران در انتها سال پرداخت گردد تا برای انتها سال هیچ کارگری بدون حقوق و دستمزد باقی نماند، زیرا برای ما قابل قبول نیست که شاهد این باشیم که در انتها سال تعدادی از کارگران زحمت کش حقوق و عیدی خود را دریافت ننمایند.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: برای اینکه کارگری بدون حقوق و عیدی باقی نماند، مدیران باید حقوق و مزایای خود را به پس از دریافت حقوق کارگران منوط نمایند تا اگر کارگری حقوق خود را نگرفت، مدیر هم حقوق و مزایای خود را نگیرد.

بازوند در ادامه با تاکید بر تخصصی بهینه و درست منابع آبی اظهار کرد: تمام مردم استان باید به صورت عادلانه از این ثروت برخوردار باشند و به هیچ عنوان قبول نمی کنیم که این ثروت استان برای دیگر استان ها مصرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال تداوم پس لرزه های کرمانشاه تا هشت ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تداوم پس لرزه های کرمانشاه تا هشت ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید