انتقاد مهاجری از دو ماه بمباران خبری درباره تابلوهای شهدا

به گزارش وبلاگ طراحی من، محمد مهاجری، فعال رسانه ای در یادداشتی از اصولگرایان به دلیل دو ماه بمباران خبری و فضاسازی رسانه ای در خصوص حذف نام شهدا از تابلوهای کوچه ها و خیابان های تهران انتقاد کرد.

انتقاد مهاجری از دو ماه بمباران خبری درباره تابلوهای شهدا

به گزارش وبلاگ طراحی من، محمد مهاجری در یادداشتی نوشت: دیروز فرمانده محترم سپاه محمدرسول الله(ص) در جلسه شورای شهر تهران سخنانی ایراد کرد که عمده آن مربوط به ناآرامی های اخیربود. اما نکته ای در اظهارات سرداریزدی مطرح شد که رسانه ها،تحت تاثیر فضای حوادث اخیر، آن را از قلم انداختند. سردار یزدی در جلسه دیروز درباره گزارش کمیته ویژه آنالیز حذف نام شهدا گفت:الحمدالله شهرداری و کسانی که امروز در شهرداری فعال هستند دنبال این نبودند که خدای نکرده به دنبال حذف نام یا آثار شهدا باشند ...

یادم آمد از 2ماه پیش و بمباران خبری که در خصوص حذف تابلوهای کوچه ها و خیابان های مزین به نام شهدا صورت گرفت. متاسفانه افتخار! این فضاسازی رسانه ای بنام رسانه های اصولگرا و از جمله صداوسیما ثبت شد.مسابقه ای دیدنی بود برای اینکه از کیان شهید و شهادت دفاع کنیم! چه دلهای پدران شهیدی که از آن خبرهای دروغ نلرزید و چه چشمان مادران شهیدی که برایش تر نشد و چه جشنهایی که در دل مخالفان نظام و انقلاب برگزار نشد.

حالا که سردار یزدی، واقعه را طور دیگری روایت می نماید، همه مان خفقان گرفته ایم و لال شده ایم و حاضر نیستیم از توسن فرحناکی مان بخاطر افترا و تهمت پیاده شویم. مهم نیست که به چه کسی دروغ بستیم. فرقی نمی نماید که کدام دستگاه را به شلاق تهمت بستیم. مهم این است که از نام شهدا، برای خودمان نان پختیم و الان که معلوم شده آن نان آغشته به حرام بود، حاضر نیستیم نه از شهرداری که از شهدایی که به نام شان،نان خوردیم عذرخواهی کنیم ما اصولگراها.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد مهاجری از دو ماه بمباران خبری درباره تابلوهای شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مهاجری از دو ماه بمباران خبری درباره تابلوهای شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید