تردید درباره کارایی دستگاه تنفسی ساخت فرانسه

به گزارش وبلاگ طراحی من، بر اساس تحقیقی که به تازگی در فرانسه منتشر شده و بازتاب زیادی نیز در رسانه های فرانسوی داشته بخش عمده ای از دستگاه های کمک تنفسی که به تازگی تولید آنها در این کشور آغاز شده برای کمک به بیماران دچار ناراحتی های تنفسی کارایی لازم را ندارد.

تردید درباره کارایی دستگاه تنفسی ساخت فرانسه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ طراحی من، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در فرانسه برخی شرکت های صنعتی در اقدامی فوری نوعی کنسرسیوم را برای تولید دستگاه های یاری تنفسی ایجاد و اقدام به تولید 10 هزار نمونه از این دستگاه ها کردند.

بخش تحقیقات رادیو فرانسه روز پنجشنبه بیست و سوم آوریل با انتشار گزارشی گفت که برخی نمونه های این دستگاه های تنفس مصنوعی هیچ یاریی به کادر درمانی و مراقبتی بیمارستان ها برای یاری رساندن به بیماران متبلا به کووید 19 نمی کنند یا به عبارتی دیگر این دستگاه ها برای طی دوره درمان بیماران قابل استفاده نیست.

به گزارش یورونیوز، در این گزارش تحقیقی تصریح شده است که 8 هزار و پانصد دستگاه از حدود 10 هزار دستگاهی که سفارش تولید آنها به شرکت های فرانسوی داده شده تناسبی با تجهیزات لازم برای درمان بیماران کووید 19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تردید درباره کارایی دستگاه تنفسی ساخت فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید درباره کارایی دستگاه تنفسی ساخت فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید