تهیه مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه وظیفه دولت است

به گزارش وبلاگ طراحی من، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز شنبه در شورای مسکن آذربایجان شرقی که باحضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در تبریز برگزار گردید، ادامه داد: تعداد 7 هزار مسکن مهر نیمه تمام در استان آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد 3 هزار و 600 واحد مشکل دار، بدون متقاضی، دارای پیشرفت زیر 30 درصد، دارای پرونده قضایی و بدون تسهیلات است.

تهیه مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه وظیفه دولت است

وی ادامه داد: عزم دولت این است که بحث مسکن مهر را تا آخر سال 98 انتها دهد.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت رونق ساخت و ساز نیز تاکید نمود و گفت: اقتصاد دان ها معتقدند تحول و رکود اقتصادی وابسته به بخش مسکن است.

وی ادامه داد: اگر بخش مسکن فعال گردد 320 رسته شغلی مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با این بخش نیز فعال می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارش تکمیلی مساکن مهر از جمله برنامه ریزی برای اتمام واحدهای باقیمانده، خلاصه گزارش پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، برنامه ریزی اتمام واحدهای باقیمانده به تعداد 2 هزار و 737 واحد را ارائه کرد.

ابوالقاسم سلطانی سپس خلاصه گزارش پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، برنامه ریزی اتمام واحدهای باقیمانده به تعداد 109 واحد، آمار خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر استان به تفکیک شهرها، در خصوص پروژه های انتها نیافته اهم مسائلی که سبب تأخیر در اتمام آنها شده است و برخی از راهکارها و اقدامات پیشنهادی برای حل مسائل را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تهیه مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه وظیفه دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه وظیفه دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید