توافق شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای ساخت پلی کلینیک در قرچک

به گزارش وبلاگ طراحی من، محسن خرمی شریف بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای که بین شهردار قرچک و مدیران بیمارستان 15 خرداد ورامین و اعضای خانه کارگر جنوب شرق استان تهران برگزار گردید طی سخنانی گفت: شهرداری برای خدمات رسانی به مردم همواره حامی دولت بوده و در این راستا زمین و ساختمان تعدادی از ادارات قرچک متعلق به شهرداری است که فقط به خاطر تسهیل درامور اداری مردم این امر انجام گردیده است.

توافق شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای ساخت پلی کلینیک در قرچک

خرمی شریف گفت : سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان 15 خرداد از شهرداری قرچک درخواست اختصاص زمین برای ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی دارد که شهرداری 3 زمین را به تامین اجتماعی معرفی نموده است.

وی تاکید نمود :شهرداری به خاطر مردم قرچک که با کمبود سرانه بهداشتی و درمانی روبرو هستند زمین را در اختیار مسئولان تامین اجتماعی قرار می دهد.

فتحی رئیس بیمارستان 15 خرداد نیز در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی تصویب نموده که در شهرستان قرچک پلی کلینیک مجهز به جای ساختمان فرسوده فعلی درمانگاه تامین اجتماعی شهید دستغیب قرچک ساخته گردد و این اراده در سازمان وجود دارد مظاهری رییس تشکیلات خانه کارگر در جنوب شرق استان تهران نیز بیان داشت: بیش از 10 هزار نفر از مردم قرچک دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند که نبود امکانات مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از مسائل کارگران عزیز در قرچک است.

وی گفت: با رایزنی و کوشش ها سازمان تامین اجتماعی بودجه ای را برای ساخت پلی کلینیک در قرچک اختصاص داده است و امیدواریم شهرداری نیز سریعاً زمین را در اختیار تامین اجتماعی قرار بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توافق شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای ساخت پلی کلینیک در قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای ساخت پلی کلینیک در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید