آدینه از مرزن آباد به چالوس نروید

به گزارش وبلاگ طراحی من، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز (چهارشنبه) 4 اردیبهشت ماه اطلاع داد.

آدینه از مرزن آباد به چالوس نروید

به گزارش وبلاگ طراحی من مازندران، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی توضیح داد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 4 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 اردیبهشت ماه از محورهای کرج- چالوس و هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در راستا مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز آدینه 6 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، توضیح داد: تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 8 تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و آدینه از محور هراز ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آدینه از مرزن آباد به چالوس نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه از مرزن آباد به چالوس نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید