پلیس راه: محور هراز بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران: رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از بازگشایی محور هراز پس از سه روز مسدودی به علت ریزش کوه خبر داد.

پلیس راه: محور هراز بازگشایی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزازش وبلاگ طراحی من به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به بازگشایی محور هراز گفت: محور هراز پس از سه روز مسدودی با تلاش کارکنان راهداری بازگشایی و تردد در تمامی محورهای شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) در جریان است و ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی به استان های شمالی کشور عادی و روان است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ گونه حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی نداشته ایم اضافه کرد: هم وطنان در این شرایط سخت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند زیرا برای رانندگان متخلف و عبور از شهرهای رنگ قرمز جریمه 1 میلیون تومانی صادر می شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه گفت: پلیس راه شرق استان تهران در کلیه محورها حضور فعال دارد و تخلفات به صورت 24 ساعته رصد و ثبت می شود و همچنین پلیس با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند.

سرهنگ کهریزی در انتها اعلام کرد: رانندگانی که بنا به ضرورت در این مسیرها قرار می گیرند با رعایت فاصله طولی و استراحت کوتاه مدت در توقفگاه های مجاز رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار دهند.

منبع: اقتصادنیوز

به "پلیس راه: محور هراز بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس راه: محور هراز بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید