شروع آنالیز مدارک باشگاه ها از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای گری

به گزارش وبلاگ طراحی من، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ می گوید کلیه باشگاه ها مدارک خود را به این کمیته تحویل داده اند.

شروع آنالیز مدارک باشگاه ها از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای گری

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی با اشاره به اینکه روز گذشته (شنبه) آخرین مهلت ارسال مدارک باشگاه ها جهت دریافت مدارک حرفه ای گری بود، گفت: طبق جدول زمان بندی ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلیه برنامه های تهیه گردیده در زمان مقرر اجرا شده و هم اکنون دپارتمان صدور مجوز حرفه ای با دسته بندی و تکفیک مدارک نسبت به ممیزی اسناد و مستندات دریافتی از کلیه باشگاههای لیگ برتری آغاز به راستی آزمایی و ممیزی نموده است.

وی ادامه داد: پس از اتمام امر ممیزی گزارشات ذی ربط در قالب مستندات مربوطه و به تفکیک هر یک از باشگاه ها در اختیار کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای قرار خواهد گرفت تا آرای کمیته مذکور به کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ اضافه کرد: نسبت به سنوات گذشته همیاری و مشارکت باشگاه ها و ارائه طریق مسئولین ورزش کشور بیش از پیش بوده است. امیدورام در سال های آتی نسبت به استمرار این حمایت به جهت استانداردسازی مطلوب باشگاه ها بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع آنالیز مدارک باشگاه ها از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای گری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز مدارک باشگاه ها از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای گری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید