اظهارات نیمار پس از کاپیتان شدن در تیم ملی برزیل

به گزارش وبلاگ طراحی من، مهاجم برزیلی پس از کاپیتان شدن در تیم ملی با رسانه ها صحبت کرد.

اظهارات نیمار پس از کاپیتان شدن در تیم ملی برزیل

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از آس، نیمار کاپیتان جدید تیم ملی برزیل شد. تیته، سرمربی سلسائو در نشست خبری پیش از دیدار با آمریکا به این موضوع اشاره نمود و گفت: گذشته ها گذشته است و انسان ها رشد می نمایند و بالغ می شوند. از زمانی که کار خود را در کنار نیمار آغاز کردم لحظات مهمی را با هم گذراندیم و او نشان داد می تواند تیم را رهبری کند. مطمئن هستم اکنون نیمار آماده است تا این گام رو به جلو را بردارد.

نیمار کاپیتان برزیل در المپیک 2016 بود و توانست قهرمانی را با این تیم تجربه کند. مهاجم سلسائو پس از این بازی ها بازوبند کاپیتانی را از دست داد و تیته در جام جهانی از سیستم چرخشی برای این قضیه استفاده کرد. با این حال ستاره برزیلی اکنون فرصت دارد دوباره کاپیتانی در تیم را تجربه کند. نیمار در این باره گفت: در جریان المپیک انتقاد زیادی از من شد و این اتفاق در جام جهانی 2018 روسیه نیز رخ داد. فشار زیادی روی من بود. من کاپیتانی در تیم ملی را قبول کردم چون در سال های اخیر چیزهای زیادی یاد گرفتم و با تجربه شدم. اکنون بالغ شدم و می دانم که می توانم به عنوان کاپیتان در زمین عمل کنم. این مسئولیت برای من خوب خواهد بود.

مهاجم برزیلی درباره انتقادها در جام جهانی اظهار کرد: حرفی برای گفتن ندارم و تنها باید در زمین پاسخ بدهم.

بازیکن پاری سن ژرمن در خاتمه گفت: دوباره با بازی خود اعتماد طرفداران را جلب خواهم کرد. اکنون مسئولیتم به خاطر بازوبند کاپیتانی بیشتر گردیده است. از همه طرفدارانی که جام جهانی را با تلخی به خاتمه رساندند عذر خواهی می کنم. شکست اتفاق وحشتناکی است. باید بهتر عمل می کردیم. اکنون باید این قضیه را رها کنیم چون به گذشته تعلق دارد. باید به آینده و مسیری که پیش رو داریم نگاه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اظهارات نیمار پس از کاپیتان شدن در تیم ملی برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات نیمار پس از کاپیتان شدن در تیم ملی برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید