برانکو ایوانکوویچ: السد هم به اندازه ما بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد، اگر قرار باشد کسی از داوری گلایه کند من هستم نه فریرا

به گزارش وبلاگ طراحی من، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد اگر کسی از داوری بازی رفت گله داشته باشد، آن من هستم نه سرمربی تیم السد.

برانکو ایوانکوویچ: السد هم به اندازه ما بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد، اگر قرار باشد کسی از داوری گلایه کند من هستم نه فریرا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم این همه خبرنگار برای پوشش نشست خبری پیش از این بازی حضور دارند. ما با پرسپولیس بهترین روزها را سپری می کنیم. خوشحال و مفتخر هستیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی بازی می کنیم که افتخار بزرگی است. ما در مرحله گروهی هم با تیم السد همگروه بودیم و این نشان می دهد گروه ما چقدر سخت بوده است.

پیروزی در بازی رفت فقط یک مزیت است و به معنای صعودمان نیست وی در ادامه اضافه کرد: افتخار می کنیم در بین چهار تیم برتر آسیا حضور داریم. طبیعی است این یک موفقیت بزرگ برای ورزش، باشگاه و ایران است. چیزی که انتظار داریم نمایش زیبایی های ورزش و خوشحالی ورزشی و استادیومی پر از تماشاگر است. خودتان می دانید طرفداران مان برای ما چقدر مهم هستند، آنها هم در زمان برد و هم در زمان باخت، کنار ما بودند. طبیعی است تمام تمرینات ما هم به خاطر همین طرفداران است. ما در بازی رفت به پیروزی رسیده ایم و این یک مزیت برای تیم ماست، اما به این معنی نیست که ما صعود نموده ایم. فقط این موضوع می تواند به لحاظ روحی و روانی به ما یاری کند.

هنوز 90 دقیقه از بازی ما مقابل السد باقی مانده است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین توضیح داد: هنوز 90 دقیقه از بازی ما مقابل السد باقی مانده است. السد تیم باکیفیتی است و نشان داده تیم بسیار خوبی است. این تیم دو الی سه سال است بازیکنانش کنار یکدیگر بازی می نمایند و با اضافه شدن گابی هم تقویت شده است. السد هشت ملی پوش دارد. علاوه بر این بغداد بونجاح، بازیکن ملی پوش الجزایری هم در این تیم حضور دارد. در کنار آن دو بازیکن بین المللی معروف به نام های ژاوی و گابی هم در السد بازی می نمایند.

انتظار دارم بخشی از انگیزه بازیکنانم برای دیدار فردا مصدومیت ماهینی باشد این مربی کروات یادآور شد: همه ما بازی السد مقابل استقلال در استادیوم آزادی را به یاد داریم. آنها با روشی که اجرا کردند در آن بازی پیروز شدند، پس ما هم کار سختی داریم، اما ما هم در قطر نشان دادیم قدرت، تجربه و دانش کافی را داریم. طبیعی است فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. از همه مهمتر همه بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می برند و تنها امید عالیشاه مصدومیت جزئی دارد. حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم ما هم همین الان که با شما صحبت می کنم در اتاق عمل است و پایش را جراحی می نماید. از همین جا برای او آرزوی سلامت دارم تا با قدرت به تیم مان بازگردد. انتظار دارم بخشی از انگیزه بازیکنانم در دیدار فردا همین مصدومیت حسین ماهینی باشد.

اگر به فینال نرسیم واکنش ها طوری خواهد بود که انگار هیچ کاری ننموده ایم برانکو درباره اینکه بازیکنانش را از نظر روحی روانی به چه شکل آماده این بازی نموده است تا بازی رفت را فراموش نموده و تمام تمرکزشان روی بازی فردا باشد، توضیح داد: بازیکنان ما کاملاً مطلعند که چطور باید روی این بازی تمرکز نمایند. همه ما می دانیم که در چه شرایط حساسی به سر می بریم و ارزش صعود به فینال چقدر است. ما شانس بالایی داریم، اما من کاملاً مطلع هستم که اگر به فینال راه پیدا نکنیم واکنش ها طوری خواهد بود که انگار هیچ کاری ننموده ایم. در شرایطی که صعود به نیمه نهایی در هر تورنمنتی در دنیا یک موفقیت بزرگ است. ما دومین سال پی در پی است که راهی این مرحله شده ایم، در شرایطی که الهلال رقیب فصل پیش ما در این مرحله این فصل حتی از گروهش نیز صعود نکرد. العین که فینالیست دو سال قبل بود، هشت گل از الدحیل دریافت کرد و حذف شد. این نتایج نشان می دهد که حضور در نیمه نهایی افتخار بزرگی برای پرسپولیس که نتایج درخشانی کسب نموده، بوده است. می دانم که واکنش های احتمالی در صورت عدم صعود ما به فینال چه خواهد بود، اما من به بازیکنانم می گویم که فردا به شکلی بازی خواهیم کرد که از کارمان لذت ببریم و همین طور طرفداران و خانواده های مان را با کسب نتیجه خوب خوشحال کنیم. البته که السد هم همین اندازه بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد.

خواسته ها و بلندپروازی های ما طبیعی است وی در ارتباط با حواشی به وجود آمده در شبکه های اجتماعی مبنی بر اظهارنظر اخیر او که اگر تیمش راهی فینال گردد سبیل خواهد گذاشت، توضیح داد: البته که دل مان می خواهد در زمین مان فینالیست شویم و حتی دوست داریم قهرمان آسیا و همین طور قهرمان دنیا شویم. این خواسته ها و بلندپروازی ها طبیعی است، اما اجازه دهید در مورد موضوعی که به آن اشاره کردید بعد از بازی فردا صحبت کنم.

با اطمینان می گویم داوران حتی یک خطا هم به تیم ما هدیه ننموده اند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرف های پریرا در مورد داوری بازی فردا و اینکه امیدوار است داوری در بازی برگشت خوب باشد و این موضوع نشان می دهد که سرمربی السد از داوری بازی رفت شاکی است، خاطر نشان کرد: نمی دانم منظور پریرا از این حرف ها چه بوده است. خودتان می دانید که من خیلی کم در مورد داوری صحبت می کنم. من به تیم داوری فردا اطمینان کامل دارم، اگر چه اعتقادم این است که داوران هم انسان بوده و گاهی اشتباه می نمایند. این در فوتبال پیش می آید. هیچ اشتباهی عمدی نیست، اگر قرار باشد داوران در بازی رفت اشتباه نموده باشند، مسلماً به نفع تیم ما نبوده است. من با اطمینان می گویم در هیچ یک از 10، 11 بازی که در رقابت ها انجام داده ایم داوران حتی یک خطا هم به تیم ما هدیه ننموده اند. پس اگر قرار باشد کسی از داوری بازی رفت گله داشته باشد، آن من هستم نه سرمربی السد.

خوشحالم بازیکنانم توانایی بازی در چند پست را دارند برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری راجع به اینکه آیا در بازی فردا از سیامک نعمتی یا شجاع خلیل زاده استفاده خواهد نمود، گفت: سیامک در بازی رفت در پست دفاع راست خیلی خوب ظاهر شد و به احتمال زیاد در ادامه فصل نیز بیشتر در این پست بازی خواهد نمود. خوشحالم از این بابت که بازیکنانم توانایی بازی در چند پست را دارند. شجاع می تواند در دفاع میانی و دفاع راست بازی کند، همین طور محمد انصاری که توانایی بازی در دفاع چپ و دفاع میانی را دارد، اما اگر شما دوست دارید من ترکیب را اعلام کنم این کار را خواهم کرد و ترکیب السد را به شما خواهم گفت!

وی در خاتمه گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم ما همه کوشش مان را می کنیم یک نمایش خیلی خوب را در زمین ارائه کنیم تا آنجا که من اطلاع دارم پرسپولیس تا به حال نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم آزادی میزبانی ننموده از این رو فردا همه کوشش مان را می کنیم تا چه در داخل زمین و چه روی سکوها بهترین نمایش را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو ایوانکوویچ: السد هم به اندازه ما بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد، اگر قرار باشد کسی از داوری گلایه کند من هستم نه فریرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: السد هم به اندازه ما بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد، اگر قرار باشد کسی از داوری گلایه کند من هستم نه فریرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید