برانکو: هیچ وقت دنبال فرار به جلو نبوده ام سپاهان بهترین تیم ایران است

به گزارش وبلاگ طراحی من، طارمی در حال حاضر بازیکن یک باشگاه دیگر در قطر است. نمی دانم از او راضی هستند یا نه چون اخبار را دنبال نمی کنم و تماسی هم ندارم. الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیست.

برانکو: هیچ وقت دنبال فرار به جلو نبوده ام سپاهان بهترین تیم ایران است

سپاهان بهترین تیم ایران است

برانکو در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: قبل از بازی وقتی قلعه نویی را دیدم به او گفتم که افتخاری است که سرمربی سپاهان و پرسپولیس باشید و این دربی را در این جو برگزار کنید.اینها بازی هایی است که به خاطر آن کار می کنیم و در ورزش هستیم. چیزی که مهم است این است که بازی خوبی را دیدیم و هر دو تیم برای برد کوشش می کردند.

* به بازیکنانم افتخار می کنم و از تماشاگران مان که امروز ما را حمایت کردند متشکرم. بازیکنان شخصیت و اراده خود را نشان دادند و نشان دادیم که شخصیت تیم برنده را داریم، به طوری که از همان دقیقه اول به خودمان اعتماد داشتیم و در جو اصفهان مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی خوبی انجام دادیم و به همین دلیل به بازیکنانم و نتایجی که دریافتد افتخار می کنم.

* من بعد از بازی با ذوب آهن درباره داوری حرف زدم حرف حق را هم زدم.اشاره من به بازی با ماشین سازی بود که گل ما را مردود اعلام کردند و حتی بازی با سایپا را مثال زدم اما وقتی از سپاهان صحبت می کنیم، بارها گفته ام این تیم در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته و ما 3 دربی با استقلال، تراکتورسازی و سپاهان داریم. قلعه نویی دوست من است و تیم را با بازیکنان خوب تقویت نموده و بزرگ ترین رقبای ما همین سه تیم و پدیده هستند، اما چه کسی پیدا نموده که من از سپاهان حرف زدم؟

* نمی خواهم به گذشته برگردم اما اعلام کردم که در 4 سال اخیر بیشترین ضرر از داوری ها متوجه پرسپولیس بوده و ما فقط داوری عادلانه می خواهیم. داور امروز نشان داد که بی جهت جزو 4 داور برتر جهان نیست و با لیاقت نشان داد که چطور قضاوت می نماید. مطمئن باشید اگر می باختیم هم همین حرف ها را می زدم.

* نیمه دوم توپی از وسط زمین جلو نیامد و حریف دفاع می کرد.طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند چون آنها بیشترین بازی را نسبت به تیم های دیگر انجام داده اند، ولی فکر می کنم خودتان کاملا دیدید که آیا آنها آمادگی بدنی دارند یا خیر.

* صحبت های من مربوط به 4-3 سال اخیر است و این صحبت (انتقاد به داوری) کلی بود. شما تا حالا شنیده اید من دنبال بهانه باشم؟ بعد از باخت به کاشیما آمدم و گفتم که باختیم، آیا بهانه گرفتم؟ بعد از این بازی هم به مصاف سایپا رفتیم و 10 ساعت در راه رسیدن به ژاپن بودیم، آیا کسی بهانه آورد؟ آیا شما مصاحبه های من را می خوانید؟به نظر من خوب نخوانده اید.شما کی دیدید ما به دنبال فرار به جلو یا بهانه باشیم. بازیکنان تیم من به دنبال نتیجه دریافت هستند و ما می خواهیم فقط ببریم.

* به خاطر بازی خوب نیمه دوم بازیکنان تیمم را تحسین می کنم چون آنها واکنش ها و رفتارهایی نشان دادند که تحسین برانگیز بود. ما وقتی با گل زیبای پورقاز عقب افتادیم، اطمینان داشتیم که بازی را می بریم،درست است که یک نتیجه همیشه واقع گرایانه به نظر می آید اما به نظرم تساوی عادلانه بود چون ما مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم.در نیمه دوم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس را شاهد بودیم و بازیکنان ما چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ بدنی در بهترین شرایط بودند که بابت این موضوع به همه شاگردانم تبریک می گویم.

* طارمی در حال حاضر بازیکن یک باشگاه دیگر در قطر است.نمی دانم از او راضی هستند یا نه چون اخبار را دنبال نمی کنم و تماسی هم ندارم.هفته قبل این موضوع را گفتم باز هم آن را تکرار می کنم، طارمی بازیکن تیم ملی و یک فوتبالیست ملی پوش است. او چند سال در جمع ما بوده و آقای گل هم شده است اما این مساله مربوط به فقط من و باشگاه پرسپولیس نیست، بلکه مربوط به خود او و باشگاه است. ضمنا الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیست و شاید بهتر باشد 10 روز دیگر که بازی های نیم فصل تمام شده این سوال را بپرسید.

* شجاع از ناحیه گردن و کمر مشکل دارد و من از او ممنون هستم که با مصدومیت برای ما به میدان می رود.حتی امروز ربیع خواه قبل از بازی گرم کرد چون مطمئن نبودم که شجاع امروز می تواند بازی کند. او کل نیم فصل را با درد بازی نموده و با 200 درصد توانش برای تیم، طرفداران و خانواده اش بازی می نماید.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "برانکو: هیچ وقت دنبال فرار به جلو نبوده ام سپاهان بهترین تیم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: هیچ وقت دنبال فرار به جلو نبوده ام سپاهان بهترین تیم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید