تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور لازم است، دستگاه ها همراهی نمایند

به گزارش وبلاگ طراحی من، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در جریان افتتاح دو طرح صنعتی در شهرستان دلیجان، گفت: با ورود بخش خصوصی به عرصه، این بخش می تواند چرخ اقتصاد کشور را به تنهایی راهبری کند و دولت نیز نقش نظارت را بر عهده داشته باشد، البته این در شرایطی است که امنیت سرمایه گذار از هر لحاظ در کشور تامین گردد.

تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور لازم است، دستگاه ها همراهی نمایند

وی اضافه نمود: در بسیاری از کشورهای جهان که در زمینه نقش آفرینی بخش خصوصی در اقتصاد و جذب سرمایه گذاران موفق هستند، از این روش برای توسعه کشور به نحو مطلوب سود جسته اند.

استاندار مرکزی اعلام کرد: البته ضروری است که در برخی از قوانین دست و پاگیر تجدیدنظر گردد و ضمن حمایت دولت در راستای توسعه اقتصاد، قوانین ساده تر و و سهل تر از آنچه که هست در کشور تدوین و تصویب گردد تا بتوان به یک اقتصاد پویا از طریق مشارکت بخش خصوصی دست یافت.

آقازاده بیان داشت: متاسفانه ما در مسائل اقتصادی درگیری یکسری تعارفات گردیده ایم و برخی از قوانین دست و پا گیر در حوزه گمرک، تعرفه و... نیز مزید بر دیگر مشکلات گردیده است.

وی عنوان نمود: اگر بازنگری جدی در مورد برخی قوانین اقتصادی صورت نگیرد، در این جنگ کنونی که به اصطلاح به جنگ اقتصادی معروف است، در مقابل دشمن محکوم به شکست می شویم، چون جنگ اقتصادی در مقابل دیگر قدرت ها مستلزم قوانین منطبق با شرایط جنگ اقتصادی است.

استاندار گفت: امنیت سرمایه گذار بایستی در کشور تامین گردد تا بتوانیم در زمینه مسائل اقتصادی به رونق واقعی دست پیدا کنیم. در استان مرکزی سعی گردیده ضمن جذب سرمایه گذار شرایط برای استقبال سرمایه گذاران در حوزه های مختلف مهیا گردد، همچنین در این راستا به دنبال تامین زیرساخت ها هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور لازم است، دستگاه ها همراهی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور لازم است، دستگاه ها همراهی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید