تقویم گردشگری کاشان تدوین می گردد

به گزارش وبلاگ طراحی من، مهران سرمدیان بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح اقامتگاه سنتی ملک در جمع خبرنگاران گفت: کاشان در نمایشگاه گردشگری و صنایع گردشگری که از 23 تا 26 بهمن در تهران برگزار می گردد، حضور متفاوتی دارد.

تقویم گردشگری کاشان تدوین می گردد

وی از آماده سازی تقویم گردشگری کاشان اطلاع داد و اضافه نمود: در حال آنالیز آسیب های گردشگری کاشان هستیم تا در سال 98 با برطرف این موارد شاهد رونق گردشگری در شهرستان باشیم و ضریب ماندگاری را از 1.5 روز به سه الی چهار روز برسانیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با بیان اینکه 75 موسسه گردشگری در کاشان وجود دارد، ابراز داشت: هفت هتل یک تا چهار ستاره و چهار هتل آپارتمان، چهار سفره خانه سنتی، یک کافه تریا سنتی، 16 دفتر خدمات مسافری، چهار مهمان پذیر، چهار مجتمع مهمان پذیر و 10 اقامتگاه بوم گردی در کاشان وجود دارد.

وی گفت: چهار مجتمع بین راهی و دو آکادمی گردشگری در کاشان وجود دارد و افرادی در این مجموعه فعالیت دارند تحت آموزش قرار می گیرند که باید واحدهای آموزشی تقویت شوند.

سرمدیان از بهره برداری 17 واحد اقامتی تا نیمه اول سال 98 در کاشان اطلاع داد و اضافه نمود: بیش از هزار و 800 تخت اقامتی ضریب اشغال شهرستان کاشان است و یک خانه مسافر با ظرفیت 120 خانه و پنج هزار و 100 نفر در شب در این شهرستان مجوز گرفته است.

وی ضمن اشاره به راه اندازی ربات گردشگری کاشان ابراز داشت: اقامتگاه سنتی شاسوسا در کاشان نیز در این هفته توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقویم گردشگری کاشان تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم گردشگری کاشان تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید