خزانه دار فدراسیون فوتبال: در تامین امکانات برای تیم ملی بزرگسالان با مشکل روبرو هستیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره مسائل مالی این فدراسیون توضیحاتی ارائه داد.

خزانه دار فدراسیون فوتبال: در تامین امکانات برای تیم ملی بزرگسالان با مشکل روبرو هستیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال بیان کرد: مسائل موجود در راه تامین منابع و کمبود منابع ارزی فعالیت تمامی بخش ها و تیم های ملی و به ویژه برنامه های مربوط به تیم ملی بزرگسالان در آستانه برگزاری جام ملت های آسیا را دچار اختلال جدی نموده است. با وضعیت موجود اگر اعتبارات لازم برای برنامه ریزی های آتی در اسرع وقت تامین نگردد و این فشار ادامه داشته باشد، اجرای برنامه های آتی فدراسیون فوتبال دچار مسائل جدی می گردد. بر این اساس، ضروری است ریاست محترم فدراسیون در ادامه فعالیت های اجرا شده، به صورت آنی تدبیر جدیدی بیاندیشد.

او در ادامه گفت: واقعیت این است که 70 درصد هزینه های فدراسیون فوتبال به شکل ارزی و 30 درصد به صورت ریالی است. با این شرایط در صورتی که امکان تامین هزینه های ریالی را داشته باشیم با توجه به فعالیت های جاری و برنامه های مصوب، تامین ارز مورد احتیاج با اختلال جدی روبرو می گردد.

سلیمانی اعلام کرد: در حال حاضر متاسفانه دستمزد آقای کی روش پرداخت نگردیده است. همچنین چهار اعزام رسمی و مهم برای تیم های ملی در پیش داریم که این موضوع هم با مشکل روبرو خواهد شد. تیم فوتسال برای حضور در المپیک جوانان آرژانتین آماده می گردد، تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیایی حضور پیدا می نماید و در رده بانوان هم دو اعزام در پیش خواهیم داشت که تیم زیر 16 سال به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان اعزام می گردد و تیم زیر 19 سال هم در مسابقات مقدماتی در کشور میانمار حضور پیدا می نماید. از سوی دیگر مساله برنامه های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان، تامین مایحتاج و امکانات و برنامه های اردویی این تیم هم به شکل جدی با مشکل روبرو گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خزانه دار فدراسیون فوتبال: در تامین امکانات برای تیم ملی بزرگسالان با مشکل روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزانه دار فدراسیون فوتبال: در تامین امکانات برای تیم ملی بزرگسالان با مشکل روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید