مطمئنم پرسپولیس در آسیا صعود می نماید، مشکل دایی را فوری حل می کنیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، جعفر کاشانی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست بازی رو به جلویی انجام دهد و به پیروزی برسد. این برد شیرین و دلچسب روحیه تیم را در آستانه بازی حساس مقابل الدحیل قطر افزایش داد.

مطمئنم پرسپولیس در آسیا صعود می نماید، مشکل دایی را فوری حل می کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسولیس در خصوص دیدار برگشت این تیم مقابل الدحیل قطر اضافه نمود: بازی بسیار سختی پیش روی پرسپولیس است. می دانیم با یکی از آماده ترین تیم های باشگاهی آسیا بازی داریم. اما مطمئن هستم با تمام کمبودهایی که داریم می توانیم در حضور پرشور طرفداران مان به پیروزی برسیم.

وی در ادامه توضیح داد: در همان بازی رفت هم که یک بر صفر باختیم شایسته کسب تساوی و حتی بردن هم بودیم. غیرت بازیکنان ایرانی مثال زدنی است و می توانیم با وجود تمام مشکلاتی که در این فصل گریبان پرسپولیس را گرفته است بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. محرومیت باشگاه از حضور در نقل و انتقالات یکی از اتفاقات تلخی بود که رخ داد و برای تیم دردسر درست کرد.

کاشانی در خصوص عدم پرداخت مطالبات علی دایی سرمربی پیشین سرخپوشان و دلخوری او از این موضوع تاکید نمود: علی دایی یکی از مفاخر باشگاه پرسپولیس است و خیلی فوری مشکل ایشان را حل خواهیم کرد. باشگاه پرسپولیس تاکنون تمام کوشش خود را نموده است تا بدهی هایش را بپردازد. بعضی از بدهی ها مشکل حقوقی در عرصه بین المللی برایمان به وجود آورده بود که چاره ای جز پرداخت آنها نداشتیم. حالا هم باید بقیه طلبکارانمان را راضی کنیم که این اتفاق به زودی رخ می دهد.

وی در خاتمه اعلام کرد: حالا وقت همدلی و اتحاد است تا تیم های ایرانی به عنوان نماینده فوتبالی کشورمان بتوانند در آسیا بدرخشند. امیدوارم روز دوشنبه با استادیوم کاملا سرخپوش روبرو شویم و بتوانیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مطمئنم پرسپولیس در آسیا صعود می نماید، مشکل دایی را فوری حل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئنم پرسپولیس در آسیا صعود می نماید، مشکل دایی را فوری حل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید