نظر کیانوش عوض نمی گردد: در سیستم تمریناتم تغییری نمی دهم!

به گزارش وبلاگ طراحی من، کیانوش رستمی بعد از ناکامی و حذف از گردونه بازیهای آسیایی 2018 همچنان تاکید دارد که او بدون تغییر خاصی در سبک و روش تمریناتش همچنان با همان روش قبلی خود تمریناتش را ادامه می دهد!

نظر کیانوش عوض نمی گردد: در سیستم تمریناتم تغییری نمی دهم!

به گزارش وبلاگ طراحی من ، کیانوش رستمی بعد از ناکامی و حذف از گردونه بازی های آسیایی 2018 همچنان تاکید دارد که بدون تغییر خاصی در روش تمریناتش همچنان با همان روش قبلی خود تمریناتش را ادامه می دهد! وزنه بردار 94 کیلویی ناکام کشورمان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی درشرایطی که قول داده بود مردم ایران و هوادارانش را در آخرین رقابت تاریخی دسته 94 کیلوگرم سورپرایز کند، با ناکامی در مهار وزنه های انتخابی اش در حرکت دوضرب ضمن اینکه از گردونه مسابقات حذف شد به همراه علی مکوندی و مجید عسگری، مجموع اوتی های تیم ملی وزنه برداری در جاکارتا را به عدد 3 رساند!

کیانوش رستمی دقیقا بعد از بازی های المپیک 2016 ریو تا به امروز نه تنها در هیچ یک از مسابقات مهم و معتبر بین المللی نتوانسته مدال کسب کند، بلکه با اوت شدن و حذف از تمامی مسابقاتی که او در آن روی تخته رفته است، ثابت کرد که تک روی ها و ادعاهای عجیب و غریبی که هر بار برای تنهایی تمرین کردنش بهانه و دست آویز خود می نماید نه تنها جواب نداده است، بلکه اوضاع شورای فنی و رییس فدراسیون وزنه برداری که تنها حامی او در این مسیر هستند را نیز به هم می ریزد. البته گویا حذف پی در پی کیانوش در میادین داخلی و بین المللی و بی خیالی این ورزشکار نسبت به شکست و ناکامی، تقریبا تبدیل گردیده به روالی طبیعی، عادی و کم اهمیت! زیرا در شرایطی که توقع این بود ناکامی بزرگی که در جاکارتا قسمت رستمی شد، حداقل درس عبرت و تجربه ای باشد برای او که دیگر بعد از این اشتباهات و تک روی های قبل را تکرار نکند. اما انگار نه انگار که کیانوش نزدیک به 2 سال است در هر مسابقه داخلی و بین المللی شرکت نموده نتیجه ای به جز حذف شدن و اوت دشت ننموده است! زیرا هنوز داغ حذف شدنش از بازی های آسیایی سرد نگردیده، او درقامت یک مدعی مصاحبه نموده و صراحتا گفته که قصد ندارد هیچ تغییری در تاکتیک غلط و بدعت گذاری اشتباه خود حتی با شرایط نامساعد فعلی بدهد!

کیانوش رستمی بعد از تحمل شکست در رقابت دسته 94 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا می گوید:من کیانوش رستمی ورزشکار بی تجربه ای نیستم که بخواهم در مسابقه بین المللی بد کار کنم. خیلی کوشش کردم و وزنه هایی که برای خودم گرفتم خیلی سنگین نبود زیرا آنها را در تمرین زده بودم، اما اصلا دست من نبود و نمی توانستم آنطوری که دلم می خواست وزنه بزنم.

رستمی بعد از حذف در دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری بازی های آسیایی نکته های قابل توجهی می گوید: باید درباره مسابقاتم کمی با هوادارانم و مردم صحبت کنم و نکاتی را بگویم. می خواستم بگویم که من تازه تغییر وزن دادم و به 94 کیلوگرم آمدم به همین دلیل در این دسته واقعا کارم سخت است. چرا که هنوز بدنم در این وزن جا نیفتاده است. من 9 کیلو وزن اضافه نموده ام اما این 9 کیلو فقط چربی است و باری بر روی بدنم است. خیلی سخت است با این چربی ها وزنه بزنم. نزدیک به سه ماه است که وزن اضافه کردم. من خودم از کارم راضی نیستم و باید خیلی بهتر از این ها کار می کردم اما واقعا بدنم در اختیارم نبود و نمی توانستم آن را کنترل کنم. ادعای رستمی درخصوص شرایط وزنی و آمادگی اش در حالی است که به قول او، کیانوش رستمی وزنه بردار بی تجربه و گمنامی نیست که نداند با شرایطی که او از بدنش ترسیم می نماید بتواند در بازی های آسیایی نماینده ای شایسته برای کاروان وزنه برداری ایران باشد! بنابراین سوال ما از رستمی این است که شما وقتی می دانی که بدنت برای مسابقاتی سطح بالا مثل بازی های آسیایی جواب نمی دهد، چرا همان موقع به رای مثبت رییس فدراسیون و شورای فنی برای اعزامت به بازی های آسیایی با این شرایط اسف باری که توصیف می کنی پاسخ منفی ندادید؟ شما که می دانستی درجاکارتا نتیجه نمی گیری چرا باعث شدی یک وزنه بردار اوتی روی دست کاروان ورزش ایران در جاکارتا بماند؟

قهرمان المپیک ریو معتقد است: واقعا دوست نداشتم مردم را ناراحت کنم. دوست داشتم با افتخار پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم خدا را شکر می کنم سهراب این کار را انجام داد و بسیار عالی کار کرد و این افتخاری برای کل ملت ایران است. من در این مدتی که ورزش کردم تا به امروز نزدیک به هفت مدال جهانی و دو مدال المپیک دارم. اگر یک مدال دیگر در المپیک بیاورم از پرافتخارترین ورزشکاران ایران می شوم. من کسی نیستم که بخواهم مردم را ناراحت کنم. امیدوارم مردم برایم دعا نمایند. من تغییری در سیستم تمرینی ام نمی دهم چون به آن اعتقاد دارم. بنابراین سعی می کنم با همین روش دراین وزن کاری کنم که همه شگفت زده شوند.

1

منبع: ایران ورزشی

به "نظر کیانوش عوض نمی گردد: در سیستم تمریناتم تغییری نمی دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کیانوش عوض نمی گردد: در سیستم تمریناتم تغییری نمی دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید