هالیوود ریپورتر ، گزارش حقیقت

به گزارش وبلاگ طراحی من، هیروکازو کُره-ادا که بهار سال جاری با دله دزدها برنده جایزه نخل طلایی جشنواره کن شد، تازه ترین تجربه کارگردانی خود را یک نامه عاشقانه به کاترین دونوو می داند.

هالیوود ریپورتر ، گزارش حقیقت

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از هالیوود ریپورتر، حقیقت نخستین فیلم سینماگر مولف ژاپنی در آن سوی مرزهاست و دو ستاره سینمای فرانسه در آن نقش های اصلی را ایفا می نماید. با توجه به حضور دونوو و ژولیت بینوش در این پروژه، حق پخش آن در بازار فیلم جشنواره برلین فروخته شد تا از همین امروز اکران بین المللی حقیقت در سینماهای سراسر دنیا تضمین شود.

کُره-ادا فیلمنامه حقیقت را نوشته و دونوو و بینوش در آن نقش یک مادر و دختر را بازی می نمایند. دیگر بازیگر این درام خانوادگی ایتن هاوک، ستاره آمریکایی نامزد چهار جایزه اسکار است که در فیلم به نقش شوهر آمریکایی بینوش را ظاهر شده است. ضمن اینکه ماجراها ارتباطی آشکار با حرفه دو ستاره محبوب سینمای فرانسه دارند؛ دونوو الهه بازیگری در سنین بازنشستگی است و بینوش دختری که در آمریکا به کار فیلمنامه نویسی اشتغال دارد.

فابین (دونوو) با وجود موفقیت های چشمگیر خود در عرصه سینما و بازیگری رابطه ای پرفراز و نشیب با دخترش دارد. وقتی لومیر همراه همسر و فرزندش از آمریکا به فرانسه و پاریس بازمی شود، کتاب خاطرات مادر خود را می بیند؛ کتابی که تازه به بازار آمده و در آن حقیقت ها آشکار شده است، پای بعضی ماجراها و روایت ها به میان آمده و راوی زبان به اعتراف درباره عشق ها و رنجش هایش گشوده است.

کره-ادا درباره حقیقت چنین اظهار نظر می نماید: فیلم یک نامه عاشقانه است خطاب به کاترین دونوو و داستانی درباره بازیگری، داستانی درباره یک حقیقت و یک دروغ و داستانی درباره درگیری و مصالحه میان مادر و دختر. این یک تجربه واقعا راضی نماینده برای من است که با گروهی از ستاره ها از فرانسه تا آمریکا همکاری می کنم.

بینوش 54 ساله این روزها ریاست هیات داوران بخش مسابقه بین الملل جشنواره برلین را بر عهده دارد و نکته جالب اینکه در حقیقت هاوک 48 ساله نقش شوهر او را ایفا نموده است. دونوو 75 ساله هم همزمان سه فیلم در مرحله پس فراوری دارد که سال جاری آماده نمایش می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هالیوود ریپورتر ، گزارش حقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالیوود ریپورتر ، گزارش حقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید