پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون

به گزارش وبلاگ طراحی من، مجموعه ای از آثار هنری الهام گرفته از مایکل جکسون ـ خواننده معروف و درگذشته موسیقی پاپ ـ در پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از رویتزر، نقاشی پرتره اندی وارهول نقاش معروف آمریکایی از مایکل جکسون در سال 1984 و همچنین آخرین سفارش نقاشی پرتره از جکسون که توسط کندی ویلی روی یک ژاکت کشیده شده و در سال 2009 پس از مرگ جکسون تکمیل شد از جمله آثار هنری هستند که در نمایشگاهی که به این پاپ استار قدیمی اختصاص داده شده و این هفته در پاریس (پایتخت کشور فرانسه) افتتاح خواهد شد، به نمایش گذاشته می شوند.

این نمایشگاه که با عنوان مایکل جکسون: روی دیوار در کاخ های پاپ پاریس برگزار خواهد شد، شامل مجموعه ای از نقاشی های پرتره از این خواننده آمریکایی و دیگر آثار هنری الهام گرفته شده از وی از جمله کلاژ، بافت، ویدئو و چیدمان می گردد.

این نمایشگاه برای اولین بار در گالری ملی پرتره لندن در ماه ژوئن برگزار شده است.

مدیر گالری ملی پرتره لندن امیدوار است که نمایشگاه مایکل جکسون: روی دیوار در پاریس بتواند موفقیت بیشتری نسبت به این نمایشگاه در لندن کسب کند. او گفته که از این نمایشگاه در پاریس 82500 نفر از جمله سلبریتی هایی همانند مدونا خواننده و ترانه سرای امریکایی، دیدن نموده اند.

مایکل جکسون معروف به سلطان موسیقی پاپ روز 25 ژوئن 2009 در سن 50 سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام بخش قوی درگذشت. وی پیش از مرگش چندین سال گوشه گیر شده بود و در مجامع عمومی ظاهر نمی شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالن های بزرگ لندن آماده می کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید