یارانه نقدی باید سه برابر گردد، ضرورت حذف یارانه پردرآمدها

به گزارش وبلاگ طراحی من، سیدناصر موسوی لارگانی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به اینکه طبق قانون،دولت باید یارانه نقدی دهک های بالای جامعه را حذف کند،گفت: جای تاسف است که دولت تاکنون این اقدام را عملی نکرده که یکی از دلایل شاخص آن، ملاحظات سیاسی است.

یارانه نقدی باید سه برابر گردد، ضرورت حذف یارانه پردرآمدها

وی اعلام کرد:سال 95 مجلس مصوبه ای داشت که بر اساس آن یارانه نقدی کسانی که بیش از سه میلیون و پانصد هزار تومان درآمد ماهانه دارند، حذف گردد که دولت به آن توجه نکرد اما تاکید مجلس این است که در سال آینده یارانه نقدی دهک های بالای جامعه حذف گردد.

عضو کمیسیون مالی مجلس با اشاره به مسائل مالی کشور به ویژه افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی،گفت: بسیاری از مردم تحت فشار مالی هستند که باید یارانه نقدی برای بهبود وضع مالی آنان افزایش یابد.

*قانون هدفمندی یارانه ها باید اصلاح گردد

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه یارانه 45 هزار تومانی دیگر کفاف زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه را نمی دهد، اضافه کرد: جای تعجب است که هزینه های زندگی روز به روز افزایش می یابد اما یارانه نقدی از سال 89 ثابت مانده است.

وی با بیان اینکه در بودجه 98 باید قانون هدفمندی یارانه ها اصلاح گردد، گفت: از یک سو یارانه دهک های بالای جامعه باید حذف گردد و از سوی دیگر ضروری است که مطابق با شرایط کنونی مبلغ یارانه نقدی افزایش یابد.

عضو کمیسیون مالی مجلس تاکیدکرد:از آنجایی که قدرت خرید مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر بسیار کاهش یافته است، باید میزان یارانه نقدی حداقل سه برابر افزایش یابد تا کفاف زندگی آنان را دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یارانه نقدی باید سه برابر گردد، ضرورت حذف یارانه پردرآمدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه نقدی باید سه برابر گردد، ضرورت حذف یارانه پردرآمدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید