اونای امری: مقابل بهترین تیم این مقاطع انگلیس بهترین بازی ممکن را ارائه کردیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، اونای امری، سرمربی تیم فوتبال آرسنال مدعی شد تیمش در مصاف با منچستریونایتد بهترین نمایش ممکن را داشته است.

اونای امری: مقابل بهترین تیم این مقاطع انگلیس بهترین بازی ممکن را ارائه کردیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، اونای امری پس از فزونی 2 بر صفر تیمش مقابل منچستریونایتد در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس از نقش انکارناپذیر هواداران در کسب این موفقیت سخن گفت.

اونای امری، سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: به هواداران مان افتخار می کنم. آنها خیلی مشوق ما بودند و این یک نتیجه بزرگ است. آنها جو خوبی برای بازیکنان ما خلق کردند. رقیب پس از نتیجه گیری مقابل پاری سن ژرمن در وضعیت خوبی قرار داشت، اما ما نمایش بزرگی ارائه کردیم و به پیروزی رسیدیم.

در مسابقات لیگ برتر فرم خوبی داریم.، وی با بیان این جمله توضیح داد: بازیکنانم تمام توان شان را مقابل بهترین تیم این مقطع فوتبال انگلیس نشان دادند. به نظرم شایسته برد بودیم و می توانیم مسرور باشیم. می دانستیم یونایتد می تواند از تاکتیک های مختلفی استفاده کند. می خواستیم بازی خودمان را ارائه کنیم و به نظر هم همین کار را کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال با ابراز رضایت از عملکرد برند لنو، سنگربان آلمانی این تیم خاطر نشان کرد: دروازه بان ما اهمیت زیادی در تیم دارد. گاهی دروازه بان می تواند ناجی تیم گردد.

امری در پایان گفت: می توانیم از بازیکنان متنوعی استفاده کنیم. پس از دو بازی خارج از خانه، تاکتیک تیم را تغییر دادیم. یاری کردن تک تک هواداران برای ما اهمیت بالایی دارد. رقابتی بودن به مدت 90 دقیقه می تواند ما را از نظر ذهنی قوی تر کند. به بازی بعدی در لیگ برتر مقابل نیوکاسل فکر خواهیم کرد، اما این بازی سه هفته دیگر برگزار می گردد و حالا باید تمرکزمان را روی بازی پنجشنبه در لیگ اروپا بگذاریم. بازی با رن پس از باخت 3 بر یک در بازی رفت اهمیت زیادی دارد. امیدوارم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و با پر کردن ورزشگاه جوی خاص بسازند.

جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اونای امری: مقابل بهترین تیم این مقاطع انگلیس بهترین بازی ممکن را ارائه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: مقابل بهترین تیم این مقاطع انگلیس بهترین بازی ممکن را ارائه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید