بازار بین الحرمین کجاست؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، با فرارسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی تازه، مردم با تب و تاب خرید لوازم التحریر می افتند تا دانش آموزان و دانشجویان را برای یک سال تحصیلی دیگر آماده نمایند. امروز راه های دسترسی به بین الحرمین، بازار لوازم التحریر ایران، را آنالیز می کنیم.

بازار بین الحرمین کجاست؟

معرفی

بازار بین الحرمین نام بخش یا به قول معروف راسته ای از بازار بزرگ و تاریخی تهران است که در آن لوازم التحریر به فروش می رسد. این بازار در نزدیکی مسجد امام (مسجد شاه سابق) واقع شده است و در آن انواع لوازم التحریر مورد احتیاج دانش آموزان و دانشجویان مثل دفتر، اتوماتیک و مداد و مدادرنگی و سایر نوشت افزار و البته لوازم التحریر اداری مثل سررسید به فروش می رسد.

از گذشته های دور هم با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی نو، مردم به این بازار مراجعه می کردند تا بتوانند ملزومات شروع سال تحصیلی نو را به صورت یکجا از این بازار خریداری نمایند. در شروع سال تحصیلی بازار بین الحرمین کمی پرازدحام می گردد و اگر برای خرید عجله ندارید، بهتر است کمی صبر کنید تا بتوانید در آرامش بیشتری خرید کنید. ضمن اینکه این روزها نباید برای خرید لوازم التحریر عجله کنید، زیرا مدارس و معلم های هر مدرسه به سلیقه خود به دانش آموزان یک فهرست برای خرید لوازم التحریر می دهند و همین موضوع باعث می گردد که اگر زودتر از موعد این نوشت افزارها را خریده باشید، مجبور شوید دوباره به خرید بروید و با افزایش قیمتی که این روزها در بازار فروش نوشت افزار شاهد آن هستیم قطعا ضرر خواهید کرد.

آدرس

بازار بین الحرمین در خیابان پانزده خرداد، ورودی پله نوروزخان، جنب مسجد امام واقع شده است.

موقعیت بازار بین الحرمین بر روی نقشه

دسترسی

برترین راه برای رسیدن به خیابان بازار بین الحرمین، استفاده از مترو است. برای رسیدن به این بازار می توانید در خط یک متروی تهران و در ایستگاه مترو پانزده خرداد از قطار پیاده شوید. بعلاوه، از نقاط مختلف شهر، مانند پایانه تاکسی میدان آزادی به چهارراه گلوبندک تاکسی تردد می نماید. سپس به سمت شرق حرکت کنید تا پس از عبور از سبزه میدان و بازار زرگرها به پله نوروز خان برسید.

پس از ورود به پله نوروزخان باید از ورودی مسجد امام به سمت چپ بروید و پس از رسیدن به اولین دوراهی به سمت راست بروید تا به بازار بین الحرمین برسید. شما به بازار بین الحرمین خواهید رسید. در ضمن تابلوهای راهنمای این بازار هم در این قسمت از بازار تهران نصب شده است تا شما راحت تر بتوانید به آن جا بروید. بازاری ها هم راهنماهای خوبی برای سوال کردن راستا ساده رسیدن به بازار بین الحرمین هستند.

توجه کنید که در این قسمت از بازار خوراکی فروشی و سوپرمارکت وجود ندارد و اگر در روزهای گرم آخر شهریور و شروع مهر به این بازار مراجعه می کنید و خرید شما طول می کشد با خود آب معدنی و خوراکی سبک ببرید تا انرژی لازم برای گشت و گذار در بازار را داشته باشید. اگر شما هم قبلا به این بازار مراجعه کردید، نظرات و تجربیات خود را با وبلاگ طراحی من و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "بازار بین الحرمین کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار بین الحرمین کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید