ببینید : جدیدترین تصاویر از تنها توله یوز زنده مانده ایران

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران : به امید بقای یوزپلنگ آسیایی در تنها زیستگاه به جامانده زمین یعنی ایران. با جان و دل ازتنها توله یوز زنده مانده ایرانمراقبت می کنم اما یادمون باشه ما خواستار حفاظت سر سخت از طبیعت هستیم تا چند یوزپلنگ به جامانده در طبیعت مون حفظ شوند و زیر سایه این موجود شگفت انگیز زیستگاه حفظ گردد و دیگر جانوران در این زیستگاه خوش بدرخشند.

ببینید : جدیدترین تصاویر از تنها توله یوز زنده مانده ایران

مسئول نگهداری از تنها توله یوز ایران نوشت: خوشبختانه حال تنها توله یوزپلنگ آسیایی تکثیر در اسارت کره زمین رو به بهبودی ست ولی همچنان تا حال کاملا خوب و شرایط استیبل فاصله داریم و برای رسیدن به این مهم شبانه روز در تلاشیم.

علیرضا شهرداری، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار آخرین عکس ها از تنها توله یوز ایران که زنده مانده است نوشت: کار تیمی درست و اصولی همواره برترین راه چاره است، افراد درست میتوانند نقص های همدیگر را پوشش بدن و نتیجه به نفع همه ما تموم بگردد، حیف است که زمین از وجود چنین گونه های ارزشمندی محروم بگردد.

او ادامه داد: به امید بقای یوزپلنگ آسیایی در تنها زیستگاه به جامانده زمین یعنی ایران. با جان و دل از این موجود شگفت انگیز مراقبت میکنم اما یادمون باشه ما خواستار حفاظت سر سخت از طبیعت هستیم تا چند یوزپلنگ به جامانده در طبیعت مون حفظ شوند و زیر سایه این موجود شگفت انگیز زیستگاه حفظ گردد و دیگر جانوران در این زیستگاه خوش بدرخشند.

منبع: توریسم آنلاین

به "ببینید : جدیدترین تصاویر از تنها توله یوز زنده مانده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید : جدیدترین تصاویر از تنها توله یوز زنده مانده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید