برپایی 140 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه

به گزارش وبلاگ طراحی من، معاون خدمات شهری شهردار منطقه 4 تهران از برپایی یکصد و چهل چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه اطلاع داد.

برپایی 140 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ طراحی من، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه بیش از یکصد نیروی خدماتی عهده دار پاکسازی، رفت و روب و شستشوی سرویس های بهداشتی در مرز چذابه هستند، گفت: با اعزام و استقرار گروه های مختلفی از کارگران حوزه خدمات شهری در مرز چذابه، جمع آوری، ر. فت روب جهت تردد زوار، تخلیه مخازن زباله به همراه خودرو های مکانیزه در محدوده مواکب از بستان تا مرز چذابه به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات رفاهی و خدماتی منطقه 4 در مرز چذابه گفت: در حال حاضر ضمن برطرف مسائل سرویس های بهداشتی موجود در جهت تردد زائران، بیش از 140 چشمه سرویس بهداشتی در جهت 20 کیلومتری موکب ها جانمایی و راه اندازی شده است.

شهردار منطقه 4 افزود: همچنین در این راستا، ضمن احداث چاه های جذبی، ایجاد راه های دسترسی به سرویس های بهداشتی مستقر در جهت مواکب مناسب سازی و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

محمددوست با اشاره به انجام تبلیغات گسترده محیطی در مرز چذابه توضیح داد: اهتزاز پرچم ایران بر روی گیت ورودی پایانه مرزی چذابه، اهتزاز پرچم در جهت بستان تا چذابه، رونمایی از تمثال شهدا و همچنین اطلاع رسانی از نحوه خدمات رسانی شهرداری تهران به وسیله تابلو های راهنمای جهت از دیگر اقدامات انجام شده در اربعین سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 450 موکب در جهت شهر بستان تا مرز چذابه به وسیله گروه های مردمی به ویژه بومیان محلی جانمایی و پیش بینی می گردد با توجه به افزایش حجم تردد زائران تعداد موکب ها افزایش یابد.

شهردار منطقه چهار افزود: به منظور افزایش بهداشت سلامت زوار، پاکسازی و تخلیه فاضلاب سرویس های بهداشتی مرکزی پایانه های چذابه به وسیله سپتیک و برطرف عیب پمپ های کف کش در دستور کار روزانه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برپایی 140 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 140 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید