بهروز عطایی: برای انتها دور رفت والیبال از تیم ها سوال نشد

به گزارش وبلاگ طراحی من، سازمان لیگ والیبال با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود با توجه به حضور تیم ملی نوجوانان ایران از اول آذر در مسابقات منطقه مرکزی آسیا و تیم پیکان تهران از دهم آذر در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا در کشور برزیل، هفته دهم لیگ برتر مردان سرانجام دور رفت این رقابت ها محسوب می گردد. فصل جابجایی لیگ برتر مردان سال 1401 شروع شده است و تا شروع هفته یازدهم (27 آذر) ادامه خواهد داشت.

بهروز عطایی: برای انتها دور رفت والیبال از تیم ها سوال نشد

بهروز عطایی، سرمربی تیم صدرنشین لبنیات هراز آمل در تبادل نظر با ایسنا به تصمیم سازمان لیگ اشاره و بیان نمود: سوالی از ما نشد که بخواهیم موافق باشیم یا نه. فکر می کنم تصمیمی است که خود فدراسیون گرفته و بر اساس سیاست هایی که دارد رخ داده است، اما فکر نمی کنم با هیچ باشگاهی مشورت شده باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا چنین تصمیمی به نفع والیبال است، بیان نمود: مسابقات آسیای مرکزی در سطح بزرگسالان برگزار می گردد، اما تیم نوجوانان نماینده ایران در این رقابت هاست. به طور کلی در متن قضیه نیستم و نمی دانم چه دلایلی دارد، اما به نظرم می شد با باشگاه ها نشستی را برگزار کرد و برای تصمیمی درست به جمع بندی نهایی رسید. از آنجایی که اطلاعاتی از موضوع ندارم، نمی توانم اظهار نظر دقیقی بکنم.

سرمربی تیم آمل اضافه نمود: اینکه سه بازی مانده به انتها دور رفت، نیم فصل معرفی گردد با چارچوب های لیگ برتر تطابق ندارد. فکر می کنم باشگاه ها و سازمان لیگ به نشستی ضروری برای تصمیم گیری نهایی احتیاج دارند. به هر حال درست است که سازمان لیگ این موضوع را عنوان نموده است، اما شاید تبعاتی داشته باشد که به نفع والیبال نباشد. شاید بگردد در جلسه ای با حضور نماینده باشگاه ها، مربیان و سازمان لیگ تصمیماتی اتخاذ گردد که یاری کند ادامه لیگ برتر در مسیر بهتری باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شما درخواستی برای نشست با سازمان لیگ داشته است، بیان نمود: هیچ صحبتی نشده و فکر می کنم هیچ باشگاهی این کار را ننموده، چون موضوع پیچیده ای است و یک ماه تعطیلی لیگ اثرات خاص خود را دارد. فکر می کنم این وظیفه سازمان لیگ بود که نماینده باشگاه ها و مربیان را دعوت نمایند و نسبت به تصمیم گیری مشورت داشته باشد.

عطایی در مورد اینکه تیم آمل در نیم فصل اقدام به جذب بازیکن نو می نماید یا خیر، گفت: هنوز به این موضوع فکر ننموده ایم.

سرمربی تیم آمل در مورد اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پرداخت 55 درصد از قرارداد بازیکنان در انتها نیم فصل گفت: این نظر فدراسیون است. معمولا در این موضوعات بین بازیکنان، کادر فنی و باشگاه تفاهم و توافق صورت می گیرد. در مورد تیم های دیگر خبر ندارم، اما در باشگاه ما چنین مسئله ای وجود ندارد.

او در انتها گفت: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و درست بازی های خیلی خوبی صورت بگیرد تا سبب گردد والیبال ما لیگ خوبی داشته باشد و به برترین شکل به انتها برسد.

منبع: فرارو

به "بهروز عطایی: برای انتها دور رفت والیبال از تیم ها سوال نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز عطایی: برای انتها دور رفت والیبال از تیم ها سوال نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید