بیگی اشتباه کرد و حرف غیرحرفهای زد، زحمات مربی را فراموش نکنند

به گزارش وبلاگ طراحی من، رضا مهماندوست در خصوص مسائلی که طی هفته های اخیر بین وی و میلاد بیگی مطرح شده بود به خبرنگاران گفت: این تکواندوکار در شرایط فعلی در تهران است و تمرینات خود را پیگیری می نماید. به دلیل شیوع کرونا امکان بازگشت به آذربایجان را ندارد. البته در خصوص مصاحبه های اخیر با میلاد صحبت کردم و وی گفت که منظور خاصی نداشته و برداشت شخصی نگارنده از صحبت هایش منتشر شده است.

بیگی اشتباه کرد و حرف غیرحرفهای زد، زحمات مربی را فراموش نکنند

وی اضافه کرد: میلاد به هیچ عنوان نباید در خصوص من مصاحبه می کرد و این کار او اشتباه بود. میلاد در ایران است و جو گیر شده و حرف های غیر حرفه ای زده که از تمایل خود برای مبارزه با هوگو ی ایران صحبت نموده است. البته که اصل قضیه همین است و در واقع هر شخصی دوست دارد برای کشور خود فعالیت کند. ولی میلاد آن زمانی که در ایران بود، تیم ملی تکواندو در آن وزن نفرات رنکینگ داری داشت و هیچ مربی در این شرایط ریسک نمی کرد و او نیز در انتخابی ها پیروز نبود. حالا اینجا اوضاع خوبی دارد. بعد مصاحبه می نماید که مهماندوست تجربه ندارد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان با بیان اینکه 45 سال است در تکواندو از قهرمانی تا مربیگری کار نموده، گفت: در کشورهای مختلف تکواندوکاران متعددی زیر نظر من پیروز بوده و در مسابقات آسیایی، جهانی، المپیک و بازی های آسیایی از سکوی قهرمانی بالا رفته و مدال های با ارزشی کسب نموده اند. خیلی ها هم خیلی زود این زحمات را فراموش نموده و در خصوص من این طور قضاوت می نمایند. در تمام این سال ها از این دست مسائل زیاد دیده ام.

مهماندوست ادامه داد: روی سخن من با میلاد و شخص خاصی نیست، گلایه است تا به قهرمانان بگویم قدردان کوشش و زحمات مربیان خود باشند. اگر روزی این قهرمانان خود در صندلی مربی قرار گرفتند و چنین برخوردهایی دیدند، بدانند سر منشأ آن کجاست. روزی کلاه خود را قاضی می نمایند که این مربی برای ما چه کارهایی نموده! وقتی به مدال طلا می رسند، فکر می نمایند ما خوب بودیم، اگر نبودیم خط می خوردیم، دیگر نمی گویند که ورزشکار خوب فراوان است، اینکه چه کسی این خوب را تا سکوی جهانی و المپیک پرورش داده مهم است. چه مربی باشگاههای که روز اول کمربند سفید برای شما بست تا مربی ملی، استرس و فشار زیادی تحمل می نمایند، در این شرایط انتظار داریم که تکواندوکار تشکر که نمی نماید، لااقل چنین حرف هایی را نزند.

وی ادامه داد: با میلاد صحبت کردم و نصحیتش کردم، که اگر می خواهی یک قهرمان محبوب در بین مردم باشی باید در کنار ورزش قهرمانی چگونه بین مردم رفتار کنی که همواره در ذهن ما باقی بمانید.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان به رقابتهای انتخابی المپیک هم اشاره نمود و اضافه کرد: این مسابقات در قاره اروپا به تعویق افتاده و در تاریخ معین شده برگزار نخواهد شد. نکته مهم در برگزاری این مسابقات تاکید اتحادیه اروپا بر حضور همه کشورهاست و اعلام شده حتی اگر یک کشور هم مشکل کرونا داشته باشد، بازهم احتمال تعویق دوباره وجود دارد. حالا منتظر هستیم تا تاریخ مسابقات اعلام گردد.

وی در خصوص شاگردان خو در تیم ملی هم گفت: تیم ملی تکواندو آذربایجان با وجود مسائل عدیده از جمله کرونا و جنگ از یک سو و حضور معدود ملی پوشانی روزانه یک جلسه تمرین صبح ها داریم. البته که در نوبت های تعیین هم تست کرونا می دهند. البته پیش از این اعضای تیم در یک هتل نزدیک سالن اقامت داشتند، ولی با تعطیلی هتل مشکل رفت و برگشت بچه ها را داریم.

مهماندوست در انتها گفت: در کنار حضور میلاد و پیغام در ایران، رادیک و غاشم دیگر ملی پوش ما هم در داغستان هستند. پاتیمات دارنده مدال برنز دوره قبل المپیک پیش ما تمرین می کرد که چند وقت اخیر درگیر بیماری و فوت مادرش بوده است. این شرایط نفرات اصلی تیم ملی است که البته تمرینات انفرادی خود را پیگیری می نمایند. البته من از کیفیت فنی این تمرینات اطلاع دقیق ندارم. ولی تمرینات در باکو و در هر دو بخش فنی و بدنسازی هدفمند پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیگی اشتباه کرد و حرف غیرحرفهای زد، زحمات مربی را فراموش نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی اشتباه کرد و حرف غیرحرفهای زد، زحمات مربی را فراموش نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید