تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران/قزوین مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و با ارائه کارت دانشجویی خود از این تخفیف بهره مند شوند.

تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان

سجاد عنایتی ضمن تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو اعلام نمود: محور اصلی برنامه های ما تقویت تعامل بین جهاد دانشگاهی و دانشجویان و بعلاوه افزایش مهارت های فردی دانشجویان است.

وی اضافه نمود: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان گرامی تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و با ارائه کارت دانشجویی خود از این تخفیف بهره مند شوند.

مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ما مسابقه کتاب خوانی کتاب خانم مربی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان است که به وسیله سازمان دانشجویان در دو بخش سؤالات چهارگزینه ای و بخش یادداشت و تحلیل در حال برگزاری است.

بنابراعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین؛ وی اعلام کرد: که دانشجویان علاقه مند می توانند با مراجعه به وب سایت چراغ مطالعه به آدرس cheraq24.ir در این مسابقه شرکت نمایند، بعلاوه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09389464588 تماس بگیرند، در سرانجام به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید