حضور عشایر اقوام ایرانی در جشنواره ایران عزیز

به گزارش وبلاگ طراحی من، دبیر اجرایی جشنواره ایران عزیز با اشاره به اینکه در این جشنواره تعدادی سیاه چادر متعلق به عشایر اقوام مختلف برپا شده است، گفت: شهروندان تهرانی می توانند از نزدیک با زندگی عشایر آشنا شوند.

حضور عشایر اقوام ایرانی در جشنواره ایران عزیز

به گزارش وبلاگ طراحی من، رضا دوست علی،با بیان اینکه جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان ایران عزیز در دریاچه چیتگر در حال برگزاری است، گفت: جشنواره ایران عزیز با هدف شناسایی ویژگی های اقوام ایرانی به خصوص برای نسل جوان و نوجوان تهرانی برپا شده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 350 غرفه معرفی خوراک، پوشاک، سوغات، هدایا و فرهنگ اقوام دایر شده است، اضافه نمود: بعلاوه تعدادی سیاه چادر متعلق به عشایر اقوام مختلف برپا شده است که شهروندان تهرانی می توانند از نزدیک با زندگی عشایر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه از ساعت 16 تا 22 این جشنواره برپا است و از ساعت 18 تا 22 هر روز برنامه زنده با حضور اقوام مختلف و با برپایی نمایش، موسیقی و بازی های هر کدام از اقوام برنامه های ویژه برگزار می گردد، اظهار کرد: پیش بینی می گردد که حداقل 200 هزار نفر از این جشنواره بازدید نمایند، هر چند که در دو روز آخر هفته گذشته بالغ بر 100 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

دوست علی در خصوص تمدید این جشنواره گفت: بعد از آنالیز های صورت گرفته تمدید این جشنواره امکانپذیر نیست و مردم برای شرکت در این جشنواره تنها تا آخر هفته فرصت دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "حضور عشایر اقوام ایرانی در جشنواره ایران عزیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عشایر اقوام ایرانی در جشنواره ایران عزیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید