دلایل مخالفت مجیدی برای ملاقات با سعادتمند، چرا سرمربی آبی پوشان حاضر به برگزاری جلسه با سعادتمند نمی گردد؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از انتصاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال مجیدی هنوز با او دیداری نداشته است.

دلایل مخالفت مجیدی برای ملاقات با سعادتمند، چرا سرمربی آبی پوشان حاضر به برگزاری جلسه با سعادتمند نمی گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طراحی من، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تا به امروز ملاقاتی با احمد سعادتمند نداشته و این در حالی است که از انتصاب سعادتمند به این پست، نزدیک به یک ماه می گذرد.

سعادتمند که در چند روز گذشته جلسات زیادی با پیشکسوتان و چند تن از بازیکنان استقلال داشته، تمایل زیادی به ملاقات با سرمربی آبی پوشان دارد، اما مجیدی چنین قصدی ندارد و برای جلسه با سعادتمند پیش شرطی مبنی بر این گذاشته که ابتدا مطالبات بازیکنان پرداخت گردد.

مجیدی از ابتدا با انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال مخالف بوده و تغییراتی که ظرف روز های گذشته در پست های باشگاه ایجاد شد، مخالفت مجیدی را در پی داشته، تا جایی که او با انتشار پستی در اینستاگرام مخالفتش با برکناری نوری فر را علنی کرد.

با این شرایط بعید است مجیدی فعلا برای ملاقات با سعادتمند اقدامی کند و مدیرعامل استقلال ابتدا باید قدم های محکمی در جهت پرداخت مطالبات بازیکنان و برطرف مسائل این تیم بردارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلایل مخالفت مجیدی برای ملاقات با سعادتمند، چرا سرمربی آبی پوشان حاضر به برگزاری جلسه با سعادتمند نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل مخالفت مجیدی برای ملاقات با سعادتمند، چرا سرمربی آبی پوشان حاضر به برگزاری جلسه با سعادتمند نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید