زمین واگذار شده به ورزش کارگری در آزادی پس گرفته شد!

به گزارش وبلاگ طراحی من، در حالی که قرار بود ساختمان اداری فدراسیون ورزش کارگری در ضلع شرقی استادیوم آزادی احداث گردد، فرایند واگذاری زمین و احداث این ساحتمان طی مکاتبه ای از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی متوقف شد.

زمین واگذار شده به ورزش کارگری در آزادی پس گرفته شد!

به گزارش وبلاگ طراحی من، فرایند احداث ساختمان اداری فدراسیون ورزش کارگری سال گذشته به دستور سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان شروع شد و کلنگ ساخت آن به وسیله عبدالحمید احمدی معاون وقت وزیر ورزش در ضلع شرقی استادیوم آزادی به زمین زده شد اما، بدون توجه به تفاهمنامه قبلی بین فدراسیون ورزش کارگری و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، احداث آن متوقف شد.

سال گذشته زمینی جهت احداث ساختمان اداری فدراسیون ورزش کارگری در ضلع شرقی استادیوم آزادی در نظر گرفته شد که قرار بود کار ساخت و احداث این زمین با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری گردد. با وجود این که اقدامات اولیه برای جذب سرمایه گذار انجام شده بود و قرارداد احداث این زمین نیز با پیمانکار جهت تکمیل این پروژه تنظیم شده بود، اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از واگذاری زمین برای ساخت این مجموعه اداری امتناع کرد.

این در حالی است که پس از تنطیم و ابلاغ صورت جلسه واگذاری زمین اختصاص یافته، نقشه های پروژه تایید و تمام فرایند قانونی برای انجام مناقصه، معین سرمایه گذار و حتی قرارداد با پیمانکار برای احداث و تکمیل ساختمان اداری ورزش کارگری بسته شده بود که ظرف 6 ماه پروژه به اتمام برسد اما محقق نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمین واگذار شده به ورزش کارگری در آزادی پس گرفته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین واگذار شده به ورزش کارگری در آزادی پس گرفته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید