شکست استقلال مقابل السد در آزادی، مسیر صعود سخت شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، دو تیم فوتبال استقلال تهران و السد قطر برگزار کننده نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند که این بازی از ساعت 20:30 و به میزبانی استقلال در استادیوم آزادی برگزار گردید و در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود السد به اتمام رسید.

شکست استقلال مقابل السد در آزادی، مسیر صعود سخت شد

در این بازی استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، مارکوس نیومایر (محمد دانشگر از دقیقه 54)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، همام طارق (سجاد آقایی از دقیقه 80)، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو بازی کرد.

فریرا نیز السد را با این نفرات راهی میدان کرد: میگل پدرو کوریرا، یاسر عیسی ابوبکر (حسن هایدوث از دقیقه 58)، بغداد بونجاح (حمزه السناجی)، حمید اسماعیل، عبد الکریم حسن، جونگ وو یونگ، گابی، مشعل برشام، اسماعیل عفیف (ا زدقیقه 87 علی اسد) و ژاوی هرناندز.

آبی پوشان تهران نیمه نخست این بازی را با گل به خودی که السدی ها زدند به سود خود انتها دادند و این باعث شد تا السد نیمه دوم را تهاجمی شروع نموده و آبی پوشان را به شدت تحت فشار قرار دهند.

حملات دامنه دار و خطرناک السد در دقیقه 60 ثمر داد. در این دقیقه حرکات تاکتیکی قطری ها از جناح چپ با اشتباهات پی در پی مدافعان استقلال و جا ماندن منتظری در کورس با بازیکن حریف ثمر داد تا اسماعیل عفیف از زاویه بسته دروازه مهدی رحمتی را باز کند و بازی در این دقیقه مساوی گردد.

این گل انتها کار قطری ها نبود و عطش آنها فروکش نکرد. در دقیقه 63 هنرنمایی ژاوی در مرکز میدان بغداد بونجاح را در فضای مناسب در عمق دفاع استقلال صاحب توپ کرد و ماشین گلزنی السد پس از عبور از خط دفاعی آبی پوشان و جا گذاشتن دانشگر برای بار دوم دروازه آبی پوشان را باز کرد تا السد در این دقیقه با نتیجه 2 بر یک از میزبان پیش بیفتد.

در حالی که شاید تصور می شد بعد از گل دوم، تیم السد برای دفاع از نتیجه عقب بنشیند، این اتفاق نیفتاد و زرد پوشان قطری بارها دروازه استقلال را تا آستانه باز کردن پیش بردند.

در دقیقه 73 پاس اشتباه رحمتی باعث شد تا مهاجمان هوشیار السد توپ را در میانه راه تصاحب نموده و با کاپیتان آبیها تک به تک شوند و وریا غفوری به ناچار مهاجم السد را با خطا متوقف کرد تا داور بلافاصله به نشانه ضربه پنالتی در سوت خود بدمد.

بغداد بونجاح بهترین گلزن حال حاضر آسیا پشت این ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی دروازه رحمتی را برای بار سوم در این بازی باز کرد تا حساب کار 3 بر یک به سود تیم میهمان گردد.

به این ترتیب استقلال در بازی برگشت در قطر کار دشواری در پیش خواهد داشت و باید این باخت را برای صعود به مرحله نیمه نهایی جبران کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست استقلال مقابل السد در آزادی، مسیر صعود سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال مقابل السد در آزادی، مسیر صعود سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید