عملیات ارتش مصر علیه عناصر مسلح در شبه جزیره سینا

به گزارش وبلاگ طراحی من، ارتش مصر در عملیات پیشدستانه در شبه جزیره سینا دو تن از عناصر تروریستی را در این منطقه از پا در آورد.

عملیات ارتش مصر علیه عناصر مسلح در شبه جزیره سینا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ طراحی من، ارتش مصر امروز از انجام عملیات مسلحانه در شبه جزیره سینا در شمال این کشور علیه عناصر مسلح اطلاع داد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، طبق بیانیه ارتش مصر، پس از وصول اطلاعات امنیتی مبنی بر وجود مخفیگاه تروریست ها در یکی از مزارع کشاورزی در شمال شبه جزیره سینا، نیروهای امنیتی با ورود به منطقه با عناصر مسلح درگیر شده و توانستند دو تن از آن ها را به قتل برسانند.

نیروهای مسلح مصر این دو فرد را عنصر بسیار خطرناک توصیف و اعلام نموده است که در پی این عملیات انواع سلاح ها و تجهیزات الکترونیکی و مهمات کشف شد. طبق این بیانیه تروریست ها قصد انجام عملیات علیه نیروهای مصری را داشتند.

روز گذشته در پی انفجار بمب در راستا خودروی ارتش مصر در شهر بئر العبد در شمال شبه جزیره سینا ده تن از نیروهای مصری کشته و زخمی شدند.

فعالیت عناصر تروریستی در شبه جزیره سینا از سال 2010 به این سو افزایش محسوسی داشته و پس از گذشت ده سال همچنان درگیری های پراکنده میان آن ها و ارتش مصر جریان دارد. این منطقه به علت طبیعت جغرافیایی و بافت قبیله ای که دارد محل مناسبی برای مانور این عناصر مسلح محسوب می گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عملیات ارتش مصر علیه عناصر مسلح در شبه جزیره سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ارتش مصر علیه عناصر مسلح در شبه جزیره سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید