لیونبرگ: آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم

به گزارش وبلاگ طراحی من، مربی موقت تیم فوتبال آرسنال گفت که مسئولان این باشگاه با وجود استخدام سرمربی جدید به او پیشنهاد داده اند به کارش در جمع توپچی ها ادامه دهد.

لیونبرگ: آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم

به گزارش وبلاگ طراحی من، در تصمیمی مشابه به تصمیم باشگاه اورتون، آرسنالی ها قصد دارند به مربی موقت شان اجازه دهند که در کادر فنی این تیم به کارش ادامه دهد.

اورتون و آرسنال هردو اخیراً سرمربیان شان را اخراج و جانشین های آنها را معرفی نموده اند اما باشگاه اورتون می خواهد مربی موقتش، دانکن فرگوسن - کسی که پس از برکناری مارکو سیلوا راهنمایی تیم را برعهده گرفت - در کادر فنی تیم حفظ کند. آرسنال هم اکنون چنین تصمیمی گرفته است و می خواهد بازیکن سابقش فردی لیونبرگ که برای مدتی کوتاه جانشین اونای امری شده بود را در کادر فنی نگه دارد.

لیونبرگ که از امروز سکان راهنمایی آرسنال را به میکل آرتتا تحویل می دهد، شب گذشته (شنبه) در حضور آرتتا روی سکوهای استادیوم گودیسون پارک، برای آخرین بار توپچی ها را به عنوان سرمربی راهنمایی کرد، دیداری که اولین کلین شیت آرسنال در 15 بازی اخیرش بود (این بازی با تساوی بدون گل سرانجام یافت).

لیونبرگ درباره آینده اش گفت: باشگاه به من گفته که می خواهد اینجا بمانم، بنابراین با میکل (آرتتا) دیداری خواهم داشت و امیدوارم که دیدار خوبی از آب درآید.

بال سوئدی سابق آرسنال اضافه کرد: میکل خیلی خوب باشگاه را می شناسد. او مدت ها این جا بازی نموده است. من و او با هم مدارک مربیگری مان را گرفتیم. به همین دلیل من به خوبی او و شیوه کاری اش را می شناسم.

لیونبرگ روز 29 نوامبر در پی اخراج اونای امری به عنوان مربی موقت آرسنال انتخاب شد و در 5 بازی که راهنمایی آن را در لیگ برتر برعهده داشت، تنها یک پیروزی کسب کرد. تیم او در دو بازی دیگر مساوی کرد و در دو بازی هم مغلوب گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیونبرگ: آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونبرگ: آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید