مزخرف ترین آدم هایی که در فرودگاه خواهید دید

به گزارش وبلاگ طراحی من، اگر قبلا با هواپیما سفر نموده باشید، حداقل با چند تا از این مسافران اعصاب خورد کن روبه رو شده اید. هر چند، شاید خودتان هم یکی از آنها باشید. آیا رفتارهای زننده شما در لیست قرار دارند؟ این خصوصیات رفتاری برایتان آشنا نیستند؟ در ادامه این مطلب جذاب و خواندنی با ما همراه شوید تا با مزخرف ترین آدم هایی که در فرودگاه خواهید دید، آشنا گشت.

مزخرف ترین آدم هایی که در فرودگاه خواهید دید

مسدود نماینده گیت

پرواز شما تا یک ساعت دیگر بلند نخواهد شد، اما این فرد با بار بیش از اندازه بزرگش که احتمالا می خواهد آن را وارد هواپیما کند، در حال حاضر در نزدیکترین نقطه به گیت ایستاده است. این مهم نیست که او در گروه پنجم پرواز واقع شده است، او از حرکت امتناع داشته و مانع سوار شدن بقیه مسافران می گردد.

پریز پر کن

اینجا فقط یک پریز برای صدها نفر وجود دارد، اما این فرد هر دو خروجی را برای لپ تاپ و تلفن همراه خود پر نموده و هنگامیکه یکی از آنها شارژ شد، آن را با آیپد، کیندل یا گیم بوی خود جایگزین می نماید.

بچه های کنترل نشده

آیا این کودک به تازگی زندگی خود را تک و تنها در فرودگاه آغاز نموده است؟ چه کسی می داند؟ پدر و مادری نیست که از آنها بپرسیم. برخی اوقات آنها را در حال مسابقه دادن، برخورد کردن به بار مسافران یا در منطقه فرود هواپیما که از آن به عنوان راستا مسابقه استفاده می نمایند، پیدا می کنیم. معمولا کسی نیست که به آنها نظم و انضباط را آموزش بدهد. حدس می زنم پدر و مادرشان آنها را برای کمی آرامش و سکوت در اینجا رها نموده اند.

دوست داری آرامتر صحبت کنی؟

اگر چیز زیادی راجع به زندگی این شخص نمی دانید، نگران نباشید چون، بزودی به اندازه کافی خواهید فهمید. او یک مکالمه تلفنی بی انتها را با حداکثر صدای ممکن و بدون هیچ خجالتی از افراد دور و بر خود آغاز نموده است. تا چند دقیقه دیگر هرگونه اطلاعاتی از قبیل مسائل ازدواج تا نتایج آزمایشات و حتی پروژه های مهم کاری او را در یک مکالمه یکطرفه خواهید شنید. اگر در هر جای مکالمه او شماره تلفن خود را لو داد، آن را یادداشت کنید و برای او یک پیغام بفرستید تا دهانش را ببندد.

صدایش را کم کن

من واقعاً خوشحالم که تو هیجان انگیزترین بازی قرن را دانلود کردی و داری از آن لذت می بری. اما، لطفا صدای آن را کم کن یا حداقل داخل گوشت هدفون بگذار. هیچکس دیگری به جز خودت از صداهایی که از داخل بازی بیرون می آیند، لذت نمی برد. مقصران اصلی پدر مادرها هستند که گوشی های تلفن همراه خود را به بچه هایشان می دهند تا آنها را ساکت نمایند.

نجنگ!

مهم نیست چه کسی با چه مقام و سِمَتی باشید یا چقدر خود را حق به جانب بدانید. در نهایت، این مسئول گیت است که به شما خواهد گفت، متاسفم، هواپیما نمی تواند ساعت ها منتظر شما بماند، پرواز رأس ساعت انجام خواهد شد.

جایگاه پر کن

گیت بسته شده و همه منتظر پروازشان ایستاده اند، اما این آدم نه. جایگاه پر کن ما یک جا برای خودش اشغال کرد، بعدی را برای کیف وسایل همراهش و سومین جایگاه را برای پک خوراکی و غذا!

آدم بی صبر

کاری خیلی آسانی است که این آدم را از کوره به در ببرید. در هنگام بازرسی ها تمام مدت به این فکر می نماید که چرا در آوردن کفش های سایر مسافرین بیش از 2 ثانیه طول می کشد. همین موضوع ساده باعث می گردد تا صدایش ستون های فرودگاه را بلرزاند.

بیمار

ببین، اینکه ما با وجود سرماخوردگی تو پرواز را لغو ننموده ایم، به این معنی نیست که می خواهیم در کنارت بیمار شویم. کسی که تمام مدت عطسه می نماید بدون اینکه دهانش را بپوشاند یا در صورت دیگر مسافرین سرفه نموده و همه جا را با دست های آلوده اش لمس می نماید، کلافه نماینده خواهد بود.

منبع: همگردی

به "مزخرف ترین آدم هایی که در فرودگاه خواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزخرف ترین آدم هایی که در فرودگاه خواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید