چطور در استانبول ماشین با راننده اجاره کنیم؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، ترانسفر در استانبول

یکی از نکات مهم سفر جابجایی های شما و همسفران تان در شهر بزرگ و پر گردشگر استانبول است. اگر اولین بار باشد که به این شهر زیبا سفر می کنید استفاده از ترانسفر برای شما ضروری تر است. آشنایی نداشتن با مسیرها و هزینه های اجاره ماشین شما را با اتلاف وقت و هزینه در سفرتان روبرو می نماید.

چطور در استانبول ماشین با راننده اجاره کنیم؟

تصور کنید برای اولین بار به استانبول سفر نموده اید وارد فرودگاه می شوید ممکن است تمام این سئوالات و نگرانی ها به سمت تان هجوم بیاورد: از کجا به محل اقامتم بروم؟ کدام تاکسی را انتخاب کنم؟ آیا از من هزینه اضافی خواهند گرفت؟ آیا جهتهایی را به جهت اصلی من اضافه خواهند کرد؟ اما با استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی، در عوض براحتی راننده به استقبال تان می آید و بدون تلف کردن وقت شما را به هتل تان می رساند. همه این ها سبب می گردد در لحظات آغازین سفرتان در فرودگاه مستأصل نمانید.

ترانسفر از خدمات پرطرفدار تورهاست که با هدف رفاه، اطمینان خاطر و آرامش سفر مسافران عرضه می گردد. با خریداری این خدمات از تورها می توانید براحتی و با مدیریت زمان بهتر به استانبول سفر کنید. راننده ای که با شما به زبان خودتان فارسی صحبت می نماید براحتی شما را به محل اقامت تان در استانبول خواهد رساند. با استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی مطمئن خواهید شد، هزینه ای که از شما دریافت شده مطابق قوانین و مقررات است.

همچنین رانندگان متعهد تورها به دلیل شناخت بیشتر از استانبول می توانند تجربیات خوبی را در خصوص جاهای دیدنی (جاذبه های) استانبول و ساعات شلوغی خیابان ها در اختیار شما بگذارند. آشنایی رانندگان با جهتها شما را به راحتی به مقصدتان خواهند رساند. یکی از دغدغه های هر مسافری موقع برگشت از استانبول رسیدن سر وقت به فرودگاه است. جا ماندن از پرواز اتفاق ناراحت نماینده ای در سفر است. برای اینکه احتمال بروز این اتفاق را کم کنید می توانید ترانسفر را از تورها خریداری کنید. با استفاده از خدمات ترانسفر دیگر در آخرین روز سفرتان نگران چنین اتفاقی نخواهید بود. وقتی خدمات ترانسفر را در استانبول انتخاب می کنید مطمئنید درصورت بروز هر مسئله ای، امکان پیگیری از تور فروش آن را خواهید داشت.

تاکسی در استانبول

برای اجاره کردن ماشین با راننده در استانبول یک انتخاب دیگر دارید و آن استفاده از خدمات تاکسی های استانبول است. تاکسی های استانبول را موقع ورودتان در فرودگاه تا سطح شهر می توانید به تعداد زیاد ببینید و از خدمات آن ها در سفرتان به این شهر زیبا بهره ببرید. مسئله ای که در استفاده از تاکسی های استانبول وجود دارد این است که ممکن است از شما مبلغ زیادی دریافت نمایند.

دردسرهای رانندگی در استانبول

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که به رانندگی حتی در سفرهای خارجی علاقمندند. این را بدانید که رانندگی در سفر خارجی آن هم اگر سفر تان چند روزه است ممکن است شما را با دردسرهایی روبرو کند. مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که استانبول شهر پر رفت و آمدی است و رانندگی بر خستگی شما در سفرتان می افزاید. ممکن است به دلیل تسلط کم شما به قوانین هدایت و رانندگی ترکیه، ندانسته مرتکب تخلفاتی شوید. در این صورت هزینه های سفرتان خیلی بیشتر از پیش بینی تان خواهد شد.

پس اگر قصد سفر به استانبول را دارید به شما پیشنهاد می گردد از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره ببرید و به راحتی آب خوردن به محل اقامت تان برسید.

منبع: دالاهو

به "چطور در استانبول ماشین با راننده اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در استانبول ماشین با راننده اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید