کدام شهر سردترین نقطه ایران است؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور بیان کرد که امروز شهرکرد سردترین شهر کشور است و سامانه بارشی تازه نیز از روز آدینه (15 بهمن ماه) وارد کشور می گردد.

کدام شهر سردترین نقطه ایران است؟

بر این اساس، امروز چهارشنبه (13 بهمن ماه) در کشور آسمانی آفتابی و جوی آرام حاکم است و در جنوب شرق، وزش باد شدید و در بعضی نقاط همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

روز پنجشنبه (14 بهمن ماه) هم جوی پایدار و آرام را در کشور شاهد خواهیم بود و اواخر وقت در نوار مرزی کردستان و نوار مرزی جنوبی آذربایجان غربی با نفوذ تدریجی ناپایداری جوی، بارش رخ می دهد. آدینه (15 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در منطقه های از غرب زاگرس مرکزی و شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش بینی می گردد.

روز شنبه (16 بهمن ماه) علاوه براین منطقه ها، با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر، در سواحل شمالی نیز بارش شروع می گردد سپس در شمال شرق و بعضی از نقاط شرق و نواحی مرکزی کشور نیز بارش رخ خواهد داد و یکشنبه (17 بهمن ماه) در نیمه جنوبی اردبیل و استان های گیلان، مازندران و گلستان و در منطقه های از شمال شرق کشور بارش رخ می دهد.

روز چهارشنبه (13 بهمن ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و پنجشنبه (14 بهمن ماه) شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش بینی می شوند. دریای خزر روز شنبه (16 بهمن ماه) مواج خواهد شد و بعد از ظهر چهارشنبه (13 بهمن ماه) تا ظهر آدینه(15 بهمن ماه) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (14 بهمن ماه) کمی وغبارمحلی و از بعداز ظهر نیمه ابری با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی آدینه (15 بهمن ماه) نیمه ابری ودر بعد از ظهر ابری و گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

امروز (13 بهمن ماه) شهرکرد با کمینه دمای 13- درجه سانتیگراد و فردا (14 بهمن ماه) شهرکرد و سنندج و همدان با کمینه دمای 10- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان لقب می گیرند و امروز و فردا (13 و14 بهمن ماه) بندرعباس با بیشینه دمای 25 و26 درجه سانتیگراد گرم ترین مرکز استان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کدام شهر سردترین نقطه ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شهر سردترین نقطه ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید