آرمین هادی پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد، برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می شویم

به گزارش وبلاگ طراحی من، عضو تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان برای موفقیت های آینده و کسب سهمیه المپیک استفاده خواهم کرد.

آرمین هادی پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد، برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می شویم

آرمین هادی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات فینال گرندپری گفت: مسابقات فینال گرندپری در امارات با حضور 16 بازیکن برتر رنکینگ برگزار خواهد شد و از 80 امتیاز المپیکی نیز برخوردار است. خدا را شکر برای این مسابقات همه چیز مهیاست و من نیز از شرایط بدنی خوبی برخوردارم. امیدوارم با دعای خیر مردم در این مسابقات نیز موفق به کسب یک نتیجه خوب شویم.

وی در خصوص اینکه بعد از کسب مدال طلا در گرندپری منچستر از انگیزه لازم برای موفقیت در فینال نیز برخوردار است، گفت: آن مدال طلا برای مسابقات گرندپری منچستر بود و دیگر برای من تمام شده است و تنها باید به جلو رفتن در مسیر خود فکر کنم. تنها از آن مدال به عنوان یک نردبان برای موفقیت های آینده و کسب سهمیه المپیک استفاده خواهم کرد و امیدوارم در امارات نیز با تمام قوا در مسابقات حضور داشته باشم و نتایج قابل قبولی کسب کنم.

قهرمان مسابقات گرندپری منچستر در خصوص شرایط بدنی و جسمانی خود مطرح کرد: تکواندو در طول سال مسابقات متعددی دارد و ما باید کوشش کنیم در آمادگی بدنی منظمی قرار داشته باشیم و در هر مسابقه با 80 درصد آمادگی حاضر شویم. من نیز این روال را حفظ کردم تا با همین میزان آمادگی در فینال گرندپری حضور داشته باشم و برای مسابقات جهانی سال آینده در منچستر به صددرصد آمادگی برسم.

هادی پور در واکنش به اینکه گفته می شد مدال طلای او در گرندپری منچستر باعث تزریق روحیه به سایر اعضای تیم ملی شده است، گفت: وقتی یکی از اعضای تیم ملی تکواندو موفق به کسب مدال می گردد قطعاً کل تکواندوی ایران به بالا می رود. بدون شک کسب مدال طلای گرندپری منچستر هم برای من خوشحال کننده بود و هم باعث خوشحالی در جامعه تکواندو شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با کسب مدال های متعدد توسط سایر بچه ها یا من، مجدداً تکواندوی ایران به روزهای خوبش بازگردد. البته در حال حاضر نیز تکواندو به روزهای خوب خود بازگشته است.

وی درباره پیش بینی خود برای کسب مدال طلا توسط تیم پنج نفره ایران در مسابقات فینال گرندپری گفت: تکواندو ورزش لحظه هاست و هر بازیکنی کمتر اشتباه کند، برنده بازی است. در این مسابقات نیز 16 نفر برتر تکواندوی جهان حضور دارند و قطعاً هیچ بازیکنی برای باخت در میدان ظاهر نخواهد شد. ما نیز برای بهترین نتیجه در امارات حاضر خواهیم شد و بقیه مسائل را به دست خدا می سپاریم. امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم باعث خوشحالی مردم و جامعه تکواندو شویم. فریبرز عسکری: کسب مدال طلا در مسابقات فینال گرندپری دور از دسترس نیست

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرمین هادی پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد، برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمین هادی پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد، برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید