آزار و شکنجه عجیب یک پسر در مشهد ، پدر دادگاهی شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یک پدر کودک آزار مشهدی که پسر 12 ساله اش را به شدت شکنجه و تنبیه بدنی کرده بود به دادگاه معرفی شد.

آزار و شکنجه عجیب یک پسر در مشهد ، پدر دادگاهی شد

ایرنا نوشت: غلامحسین حقدادی افزود: هفته گذشته از طریق تماس با اورژانس اجتماعی گزارش یک مورد کودک آزاری دریافت شد که پس از مراجعه گروه اورژانس معین شد این کودک مورد شکنجه و تنبیه شدید پدر قرار گرفته است از این رو به منظور تامین امنیت از خانواده جدا شد.

وی با بیان اینکه عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی از آثار شدید ناشی از تنبیه پدر بر روی بدن این کودک صحت دارد گفت: هم اکنون این کودک به دستور قاضی تحت حمایت و در یکی از مراکز بهزیستی مشهد نگهداری می شود و خوشبختانه روند درمان آثار ناشی از تنبیه و شکنجه به خوبی پیش رفته و هم اکنون صدمه ای جدی متوجه کودک نیست.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: پدر این کودک نسبت به برخی آثار ناشی از تنبیه شدید کودک اعتراف کرده اما مدعی شده پس از وی نیز فردی دیگر اقدام به کتک زدن این پسربچه کرده است.

حقدادی افزود: این پرونده هم اکنون در انتظار صدور حکم است اما تا زمانی که امنیت کودک تامین نباشد بهزیستی مسئول مستقیم نگهداری از او خواهد بود.

اورژانس اجتماعی هم اکنون در 20 شهر استان خراسان رضوی فعالیت دارد و از طریق تماس با شماره تلفن 123 روزانه پنج مورد کودک آزاری به این اورژانس گزارش می شود و سالانه حدود دو هزار مورد کودک آزاری در این استان به بهزیستی گزارش و رسیدگی می شود.

استان خراسان رضوی دارای 6.4 میلیون نفر جمعیت است که 3.5 میلیون نفر از این تعداد ساکن مشهد هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آزار و شکنجه عجیب یک پسر در مشهد ، پدر دادگاهی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزار و شکنجه عجیب یک پسر در مشهد ، پدر دادگاهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید