رکورددار گرانی در دنیا، پیش بینی ترسناک از قیمت آیفون 14 در ایران!

به گزارش وبلاگ طراحی من، گجت نیوز نوشت: قیمت iPhone 14 در ایران طبق برآورد کارشناسان ، می تواند رکورد جهانی قیمت آیفون 14 را جابجا کند. اما این گوشی پرچمدار در بدو ورود به کشور ما با چه رقمی خرید و فروش خواهد شد؟

رکورددار گرانی در دنیا، پیش بینی ترسناک از قیمت آیفون 14 در ایران!

شاید به جز مشخصات فنی و نوآوری های اپل در iPhone 14 و دیگر محصولات معرفی شده در رویداد فار اوت مثل اپل واچ سری 8 یا اولترا و SE 2 ، قیمت این گجت ها برای ایرانی ها در اولویت اول قرار داشته باشد. گوشی های پرچمدار تازه و به خصوص اعضای تازه وارد سری آیفون به ایران ، همواره نسبت به قیمت واقعی خود، چند پله بالاتر قرار می گیرند و به مرور زمان، به جایگاه اصلی خود بازمی گردند. اما به نظر می رسد که تمام اعضای خانواده iPhone 14 قصد دارند تا با قیمت عجیب خود در کشور ما رکورد اجدادشان را حسابی جابه جا نمایند و نام کشور ما را به صدر جدول های جهانی ببرند!

رکورد زنی قیمت iPhone 14 در ایران

بازار موبایل برزیل همواره لقب گران ترین خانه آیفون های تازه را به دوش می کشید اما به نظر می رسد که رقیبان شرقی، قصد دارند تا این لقب را از برزیل پس بگیرند. در حال حاضر گفته می گردد که آیفون 14 پرو در نسخه 128 گیگابایت در کشور برزیل احتمالا با قیمت 1823.19 دلار به نمایندگی ها خواهد آمد که این قیمت قرار است در کشور ترکیه به 2193.15 دلار جهش کند. لازم به ذکر است که قیمت آیفون 14 پرو 128 گیگابایت در کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن ، تقریبا همان چیزی است که در سایت اپل درج شده و از عددهای 999 و 1039.46 دلار تجاوز نمی کند. البته اپل میخواهد تا قیمت iPhone 14 را در آمریکا و چین ، به طور ثابت نگه دارد اما کشور ایران چطور؟

طبق برآورد های فعالین بازار موبایل ، گفته می گردد که قیمت آیفون 14 پرو در ایران طی روزهای اولیه، به بیش از 66 میلیون جهش خواهد نمود. این رقم تقریبا معادل 2300 دلار است و اگر همین موضوع را به دیگر اعضای سری آیفون 14 تعمیم دهیم، می توان گفت که قیمت آیفون 14 در ایران ، رکورد بازار جهانی را خواهد شکست!

4141

منبع: خبرآنلاین

به "رکورددار گرانی در دنیا، پیش بینی ترسناک از قیمت آیفون 14 در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورددار گرانی در دنیا، پیش بینی ترسناک از قیمت آیفون 14 در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید