امیری: قصد تغییر سرمربی را نداشتیم، فکری شناخت خوبی از نساجی دارد

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد که این باشگاه قصد تغییر سرمربی را نداشته اما رضا مهاجری به دلیل بیماری از این تیم جدا شده است.

امیری: قصد تغییر سرمربی را نداشتیم، فکری شناخت خوبی از نساجی دارد

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در حاشیه معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی با اشاره به کناره گیری محمدرضا مهاجری گفت: مهاجری از مربیان بادانش و بااخلاق فوتبال ماست و ما نیز از کوشش های او قدردانی می کنیم، با توجه به اینکه ایشان در نیم فصل اول با بیماری دست وپنجه نرم کردند و همچنین با توجه به شرایط سختی که متوجه نساجی در ادامه بود، حضور او بر نیمکت نساجی از سوی پزشکان ممنوع اعلام شد. قصد ما در چنین شرایطی تغییر سرمربی نبود اما حفظ سلامتی او از هر چیزی اهمیت و اولویت بیشتری دارد. مهاجری دوست خوب ماست و زحمات او را فراموش نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: طی جلسات مختلفی که با مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره داشتیم و با توجه به گزینه های پیش رو، در نهایت به محمود فکری رسیدیم که شناخت خوبی از نساجی مازندران دارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: شرایطی که درحال حاضر با آن مواجهیم، دقیقاً عین شرایطی است که در لیگ یک در 9 بازی پایانی داشتیم که در آن مقطع با تغییر سرمربی و راهنمایی جواد نکونام توانستیم به لیگ برتر برسیم، الان هم 10 بازی حساس را برای بقا در لیگ برتر در پیش داریم و امیدواریم با راهنمایی محمود فکری و وحدت جمعی و حمایت طرفداران بامعرفت نساجی به اهداف مان برسیم.

امیری گفت: محمود فکری کاپیتان استقلال و تیم ملی بوده و نیازی به معرفی بیشتر ندارد، یکی از فاکتورهای مهم فکری، بومی بودن این مربی و تعصب او به تیم نساجی است، فکری فرایند پیروزیتش را چه در زمان بازیگری و چه آغاز مربیگری در تیم نساجی گذرانده است و امیدواریم این بار هم مثل همواره پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: قصد تغییر سرمربی را نداشتیم، فکری شناخت خوبی از نساجی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: قصد تغییر سرمربی را نداشتیم، فکری شناخت خوبی از نساجی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید