انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی تازه استقلال

به گزارش وبلاگ طراحی من، سرمربی تیم استقلال که سابقه راهنمایی لژیا ورشو را در کارنامه دارد، مورد انتقاد یک رسانه لهستانی نهاده شد.

انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی تازه استقلال

به گزارش تسنیم، سایت sport.pl لهستان در خصوص سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال نوشت: ساپینتو شغل دیگری یافت و یک باشگاه دیگر به او اعتماد کرد. این مربی که در جهت کاملاً جدیدی حرکت می نماید، فصل گذشته نتوانست موریرنسه را در لیگ برتر پرتغال حفظ کند و از این باشگاه جدا شد.

ساپینتو برای طرفداران لژیا ورشو شناخته شده است. لژیا زیر نظر او نتایج هیجان انگیزی نگرفت و مربی 49 ساله با افراد زیادی درگیر شد. شیوه های تمرینی ساپینتو غیرعادی بود. او قرارداد یک ساله ای با استقلال امضا نموده و جانشین فرهاد مجیدی شده است؛ کسی که میان طرفداران این تیم بسیار محبوب بود و قراردادش پس از قهرمانی به انتها رسید.

پس از پرتغال، بلغارستان، یونان، عربستان، لهستان، بلژیک و برزیل، ایران کشور دیگری خواهد بود که ساپینتو در آن فعالیت می نماید. لژیا زیر نظر این مربی به 16 پیروزی، شش تساوی و شش شکست دست یافت و با اینکه ساپینتو کمتر از یک فصل را در لهستان گذراند، فراموش نخواهد شد. موریرنسه با وی، دو بازی پلی آف را به چاوس باخت و نتوانست در لیگ برتر پرتغال بماند تا ساپینتو، این تیم را به علت نتایج ضعیف ترک کند.

منبع: فرارو

به "انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی تازه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی تازه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید