بابا لنگ دراز محبوب چینی ها؛ معرفی و آنالیز ب ام و X5 Li مدل 2022

به گزارش وبلاگ طراحی من، ب ام و X5 Li مدل 2022 دارای فاصله بین دو محور 130 میلیمتر بلندتر از گونه استاندارد است و فقط برای چین آماده شده است. ب ام و در حال حاضر روی نسخه به روزرسانی شده X5 برای بازارهای بین المللی کار می نماید و احتمالاً در نیمه دوم سال وارد بازار خواهد شد. با این حال، برای چین، X5 تازه وجود دارد و به شکل یک مدل شاسی بلند است که منحصراً در جمهوری خلق چین ساخته و فروخته می گردد.

بابا لنگ دراز محبوب چینی ها؛ معرفی و آنالیز ب ام و X5 Li مدل 2022 نمای جانبی ب ام و X5 Li مدل 2022

از نظر بصری، تفاوت بین X5 Li و X5 استاندارد چندان زیاد نیست. این همان شاسی بلند لوکس BMW است که سال ها فروخته شده، اما اکنون 5.11 اینچ (130 میلی متر) بیشتر از مدلی است که در نمایندگی های این برند در ایالات متحده خواهید یافت. تمام طول های اضافی برای افزایش فضای پای سرنشینان عقب و راحتی جایگاه ها انجام می گردد. این امر در درهای عقب بلندتر نیز منعکس شده است که اکنون دسترسی آسان تری به ردیف دوم جایگاه ها را فراهم می نماید.

نمای جانبی ب ام و X5 Li مدل 2022

ب ام و شرح می دهد که X5 Li تازه را با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان محلی طراحی شده است. تجهیزات استاندارد شامل مواردی مانند جایگاه های راحتی با طراحی خاص و چهار درجه شیب اضافی پشتی برای جایگاه های عقب و سانروف شیشه ای پانوراما است. در خارج، پکیج M Aerodynamics استاندارد است و انتخاب گسترده ای از طرح های رینگ موجود است.

تازهترین آگهی های ب ام و
نمای داخل ب ام و X5 Li مدل 2022

حتی مهمتر از آن، بسته به مشخصات، سیستم تعلیق بادی دو محوره به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد یا به عنوان یک آپشن اضافی ارائه می گردد. سازنده باواریایی قول داده است که سیستم تعلیق اتوماتیک خود تراز توازن کامل بین اسپرت و راحتی را ارائه دهد.

نمای عقب ب ام و X5 Li مدل 2022

X5 Li در تریم های X5 xDrive30Li و X5 xDrive40Li ارائه می گردد که به ترتیب از پیشرانه های گازسوز چهار سیلندر و شش سیلندر توئین توربو استفاده می نمایند که مجهز به یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک استاندارد بوده و همینطور سیستم چهار چرخ متحرک BMW xDrive.

نمای جلو ب ام و X5 Li مدل 2022

شاسی بلند X5 در کارخانه BMW Brilliance Automotive Dadong در شن یانگ فراوری می گردد و به طور انحصاری در این کشور به فروش می رسد. برای ایالات متحده و سایر نقاط دنیا، SUV لوکس آلمانی همچنان در اسپارتانبرگ، کارولینای جنوبی مونتاژ خواهد شد.

خرید و فروش و قیمت خودروی ب ام و

منبع: بلاگ دیوار

به "بابا لنگ دراز محبوب چینی ها؛ معرفی و آنالیز ب ام و X5 Li مدل 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابا لنگ دراز محبوب چینی ها؛ معرفی و آنالیز ب ام و X5 Li مدل 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید