معینات فنی ب ام و X6 M کامپتیشن تیونینگ منهارت معین شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، امروزه خودروسازان سراسر دنیا به جای خودروهای سدان و کوپه که در گذشته عمده سهم بازار را در اختیار داشت، به شاسی بلندها و کراس اوورها متمایل شده اند و شرکت هایی مثل دو غول خودروساز آلمانی مرسدس بنز و ب ام و شاسی بلندهایی را ارائه می دهند که عملکردشان مثال زدنی است.

معینات فنی ب ام و X6 M کامپتیشن تیونینگ منهارت معین شد

تا به امروز خودروهای قدرتمندی با برند M شاهد بودیم و ب ام و X6 M از این قاعده مستثنی نیست. مدل نامبرده قادر به فراوری 625 اسب بخار قدرت و گشتاور 553 نیوتون متر است. تیونر آلمانی منهارت ب ام و X6 M کامپتیشن را به خودرویی خشن تر، اسپرت تر و قدرتمندتر تبدیل نموده است.

منهارت از نمای بیرونی شروع نموده است و به لطف به کارگیری 24 قطعه ساخته شده از کربن تفاوت را احساس می کنیم. این قطعات را می توان در جلوپنجره، ورودی های هوای کاپوت، اسپلیتر جلو، پوشش روی آینه های جانبی، فلاپ یا فندرهای گلگیر، ملحقات رکاب های آیرودینامیک در کناره ها، اسپویلر دوگانه عقب، ورودی های سپر عقب و دیفیوزر دید.

شاسی بلند پهن پیکر ب ام و با استفاده از روکش زغالی مات متالیک و نشان های ویژه و سیاه رنگ منهارت که روی کاپوت، کناره ها، سقف و در عقب می بینیم، تزیین شده است. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر آن را باید به کارگیری رینگ های 22 اینچی فورج منهارت Concave One با رنگ سیاه اطلسی دانست. رینگ های مزبور را می توان با 6 پره دوگانه در MHX5 800 هم دید. در کنار رینگ های بزرگ MHX6 700 WB از تایرهای پرفورمنس با میزان های 295/30R22 در جلو و 315/30R22 در عقب استفاده می گردد.

منهارت دو روش را برای افزایش قدرت ب ام و X6 M کامپتیشن ارائه می دهد؛ ریمپ و تقویت واحد کنترل الکترونیک خودرو (Electronic Control Unit یا به اختصار ECU) به همراه سایر مؤلفه ها یا استفاده از واحد کنترل کمکی Manhart MHtronik. هر دو کیت باعث می گردد قدرت پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی X6 M به 730 اسب بخار و گشتاور آن به 900 نیوتون متر برسد. این درحالی است که نسخه استاندارد X6 M قدرت 625 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. منهارت بعلاوه سیستم ترمز ارتقا یافته را نیز برای توقف پرقدرت شاسی بلند ب ام و ارائه نموده است.

منهارت قدرت خود را با یک سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ جفت می نماید که به وسیله 4 لوله اگزوز 100 میلی متری (3.93 اینچی) با روکش کربن یا سرامیک از پشت خارج می گردد. اگزوزهای نو تنها بخشی از مدل X6 M منهارت است که شامل سیستم تعلیق اصلاح شده نیز می گردد. فنرهای H&R ارتفاع سواری را 30 میلی متر (1.18 اینچ) کاهش می دهد. چرخ های بزرگ 22 اینچی با روکش مشکی ساتن و رنگ های طلایی است.

مثل همواره منهارت هیچ جزئیاتی را از قیمت محصول خود به اشتراک نگذاشته، اما گفتنی است قیمت ب ام و X6 M از حدود 110 هزار دلار شروع می گردد و پکیج کامپتیشن نیز حدود 10 هزار دلار به قیمت آن می افزاید. از این رو انتظار می رود قیمت نسخه منهارت با تمام آپشن ها حتی به بیش از 150 هزار دلار برسد.

آگهی های خرید و فروش ب ام و

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ طراحی من مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "معینات فنی ب ام و X6 M کامپتیشن تیونینگ منهارت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معینات فنی ب ام و X6 M کامپتیشن تیونینگ منهارت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید