بازدید مدیرعامل تازه از آموزشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ طراحی من، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز به صورت سرزده به آموزشگاه استقلال در استادیوم امام رضا رفت و با مسئولان آموزشگاه و آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال ملاقات و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل تازه از آموزشگاه استقلال

در این ملاقات مدیرعامل استقلال از بخش های مختلف آموزشگاه بازدید و البته برهانی هم درباره مسائل مختلف به آجورلو توضیحاتی را ارائه کرد.

آرش برهانی بعد از این ملاقات در این خصوص گفت: همانطور که می دانید آموزشگاه از ارکان مهم یک باشگاه محسوب می گردد. آقای آجورلو نگاه ویژه ای به آموزشگاه دارند. او با وجود همه مشغله ها امروز از استادیوم امام رضا، محل آموزشگاه باشگاه به مدت 2 ساعت بازدید به عمل آورد. مسائل را شنیدند و دستوراتی جهت حل کمبودهای موجود در استادیوم امام رضا صادر کردند. نگاه آقای آجورلو این است که آموزشگاه باشگاه استقلال از یک آموزشگاه سنتی تبدیل به آموزشگاه مدرن گردد.

سرمربی امیدهای استقلال ادامه داد: آجورلو در کوشش است تا در آینده مربیان آموزشگاه را برای کسب دانش و تجربه بیشتر راهی کشورهای خارجی کند. کوشش مجموعه آموزشگاه باشگاه استقلال با راهنمایی آجورلو این است که به استانداردهای AFC برسیم و اکنون در فرایند قرار گرفتن مدال نقره در حوزه آموزشگاه هستیم. آقای آجورلو در استادیوم امام رضا گفتند که در پی ایجاد یک شبکه بزرگ استعدادیابی از جنوبی ترین نقطه کشور تا شمالی ترین نقطه کشور هستند.

منبع: فرارو

به "بازدید مدیرعامل تازه از آموزشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل تازه از آموزشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید