برانکو ایوانکوویچ: تا به حال دیده اید علیه کی روش حرف بزنم؟، درباره منشا استقلالی ها باید حرف بزنند

به گزارش وبلاگ طراحی من، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پدیده در نیم فصل اول فقط دو بازی باخته و با لیاقت در بالای جدول است.

برانکو ایوانکوویچ: تا به حال دیده اید علیه کی روش حرف بزنم؟، درباره منشا استقلالی ها باید حرف بزنند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: بخش دوم لیگ آغاز می گردد و بلافاصله دربی مقابل پدیده. تیمی که امتیازاتش با ما و سپاهان مساوی است و خود این بیانگر این است که کار سختی داریم. این تیم در نیم فصل اول فقط دو بازی باخته و با لیاقت در بالای جدول است. پدیده در دو دیداری که در نیم فصل نخست شکست خورده نباید می باخت. این تیم در بازی آخر مقابل استقلال هم عملکرد خوبی داشت. می دانیم بازی سختی مقابل آنها داریم. مخصوصا اینکه این تیم دیدار هوادارانمان است و در بازی های اول معمولا نتایج ناتعیین است.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: ترابی و محمد انصاری را در این بازی در اختیار نداریم و وضعیت ربیع خواه هم هنوز تعیین نیست و مصدومیت او هم کاملا رفع نشده است. بودیمیر و سیدجلال حسینی هم امروز کمی در تمرین دچار مصدومیت شدند. در هر صورت خوشحالم که دوباره کارمان را آغاز می کنیم و با هوادارانمان روبرو می شویم. من به تیمم خوشبین هستم و می رویم سراغ اهدافی که از اول آنها را در نظر داشتیم.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گادوین منشا به تیم استقلال پیوسته است گفت: این سوال مربوط به باشگاه استقلال و کادر فنی آن است چون آنها این بازیکن را جذب نموده اند. صحبت خاصی در این خصوص ندارم. ما از منشا تشکر کردیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

برانکو در خصوص جلسه مسئولان کمیته داوران با مربیان لیگ رجحان و اینکه در نیم فصل نخست به نظر می رسید پرسپولیس از قضاوت داوران متضرر شده است گفت: همه ما امکان اشتباه داریم هیچ وقت، هیچ کدام از ما از داوری ناراحت نشدیم که محترمانه باشد. ما فقط می خواهیم داوری ها محترمانه باشد؛ همین. در هر صورت داور هم اشتباه می نماید و این حق را مانند همه دارد که روز بد داشته باشد. من هرگز از داوران عذرخواهی نخواستم ما بیشترین لطمه را از داوری دیدیم اما فقط دلمان می خواهد قضاوت داوران محترمانه باشد. واضح است اشتباه در آینده هم رخ خواهد داد اما همانطور که گفتم ما فقط قضاوت محترمانه می خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه کارلوس کی روش عنوان نموده قرار بوده ملاقاتی بین او و برانکو ایوانکوویچ برگزار گردد اما این موضوع از سوی برانکو رد شده و حتی علی پروین هم در این موضوع ورود نموده است گفت: گفت: شما تا به حال دیده اید من علیه کی روش حرف بزنم؟ از شما می پرسم آیا حرف زده ام؟ آیا علیه تیم ملی چیزی گفته ام؟

وی در واکنش به اینکه سوء تفاهمی بین او و کی روش بوجود آمده گفت: چه سوء تفاهمی بوده است؟ باز هم می پرسم آیا من در خصوص کی روش حرف زده ام؟

برانکو در ادامه نشست خبری در واکنش به سوال خبرنگاری که آیا رد پیشنهاد ملاقات با کی روش صحت دارد یا خیر گفت: حالا یک سوال دیگر می پرسم آیا تا به حال کی روش علیه من حرف زده است؟ همین برای من کافی است. من چه کار به کی روش دارم، او سرمربی تیم ملی بوده و هر موقع بازیکن خواسته است ما در اختیارش گذاشتیم آیا تاکنون دیده اید ما با یک برنامه تیم ملی مخالفت کنیم؟

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو ایوانکوویچ: تا به حال دیده اید علیه کی روش حرف بزنم؟، درباره منشا استقلالی ها باید حرف بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: تا به حال دیده اید علیه کی روش حرف بزنم؟، درباره منشا استقلالی ها باید حرف بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید