برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک

به گزارش وبلاگ طراحی من، برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا همزمان با هفته هوای پاک روز شنبه (27 دی ماه) برگزار می شود.

برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک

به گزارش وبلاگ طراحی من اداره کل محیط زیست استان تهران برنامه های هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، اقدام و عمل در این استان را اعلام کرد که بر این اساسامروز (26 دی ماه) به نام ورزش و محیط زیست نامگذاری شده است و مسابقات فوتسال تیم های منتخب کمیته ملی المپیک،محیط زیست، هنرمندان و شهرداری تهران در سالن فدراسیون هندبال که از دیروز آغاز شده ، ادامه می یابد ودیدارهای رده بندی و فینال روز شنبه (28 دی ماه) برگزار می شود.

فردا (27 دی ماه) مسابقه تیراندازی محیط بانان و مراسم امضای تفاهمنامه یگان حفاظت سازمان محیط زیست با فدراسیون تیراندازی با حضور سرهنگ جمشید محبت خانی - رئیس یگان حفاظت محیط زیست- برگزار می شود.

شنبه (28 دی ماه) که با نام مسئولان و هوای پاک نامگذاری شده است نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا با حضور گروه های اجتماعی و اساتید با حضور انوشیروان محسنی بندپی - استاندار تهران - در استانداری تهران برگزار خواهد شد.

یکشنبه (29 دی ماه) جشنواره دانش آموزی در یکی از مدارس منطقه 1 با هدف فرهنگسازی در زمینه هوای پاک برگزار می شود و زنگ هوای پاک به صدا در می آید. علاوه بر آن طرح تعویض رایگان کنیستر تاکسی در شهرستان ملارد اجرا می شود.

دوشنبه (30 دی ماه) به مدیریت منابع آلودگی و هوای پاک اختصاص دارد و سیستم آنلاین سه مجموعه نفتی در شهرستان ری افتتاح می شود.

سه شنبه (اول بهمن ماه) همایش دانش آموزی محیط زیست با همکاری اداره کل شهرستان های استان تهران در شهرستان رباط کریم برگزار می شود. این جشنواره به ارائه مقالات و فعالیت های پژوهشی در حوزه محیط زیست اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید