بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، برانکو با چهره مبدل کنار نیمکت

به گزارش وبلاگ طراحی من، برانکو به مسئول برگزاری بازی با السد گفت با گریم چهره اش کاری می نماید که او را نشناسند و با این روش بتواند به کنار نیمکت پرسپولیس بیاید.

بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، برانکو با چهره مبدل کنار نیمکت

به گزارش وبلاگ طراحی من ،

دیدار با فرزندان شهید مدافع حرم

محمد انصاری که به دلیل محرومیت به قطر نرفته بود، امروز یک برنامه ویژه داشت. این بازیکن صبح امروز با هماهنگی هم تیمی اش علی علیپور به مدرسه پیشرو قائمشهر رفت و با فرزندان شهید بلباسی که از شهدای مدافع حرم است، دیدار کرد.

تغییر چهره برانکو

برانکو ایوانکوویچ که در دقایق پایانی بازی با الدحیل اخراج گردیده بود، امروز نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و در نهایت هم یک راهکار پیدا کرد برای نزدیک شدن به نیمکت. برانکو وقتی متوجه شد که باید در اتاق شیشه ای استادیوم جاسم بن حمد بنشیند از مسئولان برگزارکننده بازی پرسید که برای نزدیک شدنش به نیمکت راهی هست یا نه. و وقتی پاسخ منفی شنید، گفت که با گذاشتن ریش و سبیل و گریم چهره اش کاری می نماید که او را نشناسند و با این روش بتواند به کنار نیمکت پرسپولیس بیاید.

تماس آبی ها با اردوی پرسپولیس

مدیر روابط عمومی وزات ورزش و جوانان ادعا نموده که بازیکنان استقلال با اردوی تیم پرسپولیس در دوحه تماس گرفته و برای این تیم در بازی نیمه نهایی آرزوی موفقیت نموده اند. استقلالی ها در حالی که خودشان در اردوی پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان هستند، با دوستان خود در اردوی پرسپولیس تماس گرفته و با فعال کردن اسپیکر تلفن، دسته جمعی برای قرمزها در بازی با السد آرزوی موفقیت کردند.

تایید شد: پنالتی سوخته

به گفته کارشناسان داوری استقلال نه تنها باید زمان هایی از دربی 5 مهر را 10 نفره دنبال می کرد، بلکه صحنه روی داده روی علی علیپور هم خطا و پنالتی بود. از جمله این کارشناسان، نوذر رودنیل و رضا غیاثی بودند و در نهایت نوید مظفری در برنامه نود با تایید اشتباه گروه داوری، گفت که پنالتی پرسپولیس در آخرین دربی که هفته پیش برگزار گردید، نادیده گرفته گردیده است. اتفاقی که اگر رخ نمی داد، پرسپولیس را به صدر جدول می برد.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، برانکو با چهره مبدل کنار نیمکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، برانکو با چهره مبدل کنار نیمکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید