ترکیب تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، تهران (پانا) - سازمان تیم های ملی، ترکیب تیم های ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا را گفت.

ترکیب تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از 24 تا 28 خردادماه 1400 به میزبانی بیروت لبنان برگزار می شود.

برهمین اساس آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی، ترکیب تیم های ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت ها را گفت.

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (49- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم)، ناهید کیانی (57- کیلوگرم)، یلدا، ولی نژاد (62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (73- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان کنندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت ها شرکت می کنند.

فرهادیان با اشاره به ورزشکارانی که سهمیه حضور در این رقابت ها را از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده اند، گفت: در سومین دوره این رقابت ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار گشت، 19 تکواندوکار در بخش مردان و 8 تکواندوکار در بخش زنان پیروز به تصاحب مدال شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ترکیب تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید