حضور شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان در الکامپ، توان تک برای ارایه خدمت به توان یابان

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در کنار نمایشگاه برنامه های جانبی نظیر توان تک را به منظور ارایه خدمت به توان یابان داریم و شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان نیز حضور دارند.

حضور شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان در الکامپ، توان تک برای ارایه خدمت به توان یابان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ طراحی من، رسول سراییان دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که عصر امروز برگزار گردید، گفت: این نمایشگاه چند ویژگی برجسته دارد و فرصتی برای شرکت های فعال این حوزه است. یک ربع قرن است که این نمایشگاه برگزار می گردد و روند فناوری طوری است که در همه جای جهانی دیجیتال رخنه نموده است و بزرگترین رویداد فناورانه در کشور نمایشگاه الکامپ است.

وی ادامه داد: به واسطه نقش تاثیر گذار الکامپ شرکت ها مطالبه گر استفاده از این فرصت هستند. از بهمن ماه روند برگزاری الکامپ کلید خورد اما وجود موضوعات سیاسی و مالی باعث شد تا به این فکر کنیم که چگونه امید و نشاط را به جامعه بدهیم لذا شعار آینده بهتر را انتخاب کردیم.

سراییان اظهار کرد: در کنار نمایشگاه برنامه های جانبی داریم و شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: بخش توان تک با ماموریت ارائه خدمات توان یابان براساس بستر فناوری اطلاعات و دیده شدن کسب و کارهای توان یابان برای جذب سرمایه گذار برگزار می گردد.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: بخش مشاغل الکامپی نیز تهیه شده که سالن خاصی دارد و امیدواریم این بخش منشا ایجاد شغل گردد.

وی در ادامه اعلام کرد: موضوع دعوت از مهمانان خارجی در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و ما امیدواریم سال جاری افتتاح نمایشگاه را با حضور وزرای فناوری اطلاعات و ارتباطات سایر کشورها داشته باشیم.

مدیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: سفرهای الکامی را طراحی کردیم تا با تورهای داخل نمایشگاهی توسط تور لیدرهای خاصی بازدید انجام گردد همچنین بخشی را برای مهمانان خارجی برای بازدید از نمایشگاه و شرکتها درنظر داریم همچنین،تسهیل خاصی برای تجار و بازرگانان خارجی باهمکاری معاونت علمی درنظر گرفته شده است

سراییان ادامه داد: تورها با ثبت نام و هزینه حداقلی انجام می گردد

وی تاکید نمود:نسل پنجم، هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیا، بلاک چین، داده های باز، رباتیک،از فناوری های روز جهانهستند که شرکت های قابل توجهی در ایران توانستند به محصولات اولیه برسند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حضور شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان در الکامپ، توان تک برای ارایه خدمت به توان یابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان در الکامپ، توان تک برای ارایه خدمت به توان یابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید