خبرنگاران رجحان فولاد در لحظات پایانی از دست رفت، تساوی نکونام و ژاوی

به گزارش وبلاگ طراحی من، تهران- خبرنگاران- تیم های فولاد خوزستان و السد قطر در اولین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

خبرنگاران رجحان فولاد در لحظات پایانی از دست رفت، تساوی نکونام و ژاوی

به گزارش وبلاگ طراحی من، تیم های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، امشب از ساعت 22:30 و در استادیوم فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

جواد نکونام سرمربی فولاد در ابتدا محسن فروزان، سیدمهران موسوی، عارف آغاسی، صالح حردانی، مهران درخشان مهر (وحید حیدریه)، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده)، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی (محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری (محمد میری)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا (یوسف کی شمس) را برای این ملاقات حساس روانه میدان کرد.

در آن طرف ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس السد قطر نیز مشعل برشام، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسین، نام تائه هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، رودریگو تابتا، گیلرمه دوساندوز، بو علام خوخی، سانتی کازورلا و سالم الهاجری (علی اسدالله) را برای رویارویی با نماینده ایران به میدان فرستاد.

در نیمه نخست این ملاقات و در دقیقه 12 پاس خوب و زمینی الهیدوس به نام تائه هی رسید و ضربه فنی و بغل پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 34 بازی، کرنر ارسالی پاتوسی به روی دروازه به یک موقعیت خطرناک برای فولاد تبدیل شد و ضربات بازیکنان این تیم در چندین مرحله به خط دفاعی السد برخورد کرد.

تیم فولاد فشار خود را از روی تیم السد برنداشت و در دقیقه 45+2 پرتاب بلند آبشک به درون محوطه جریمه به مهران درخشان مهر رسید و شوت این بازیکن را خوخی از روی خط برگرداند و راهی کرنر کرد. در آخرین موقعیت نیمه اول نیز نیک نفس نتوانست موقعیت بسیار خوبی که از کرنر بدست آمده بود را تبدیل به گل کند تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر به انتها برسد.

با آغاز نیمه دوم این تیم فولاد بود که باز فشار حملات خود را بر روی تیم السد ادامه داد.

این حملات بالاخره در دقیقه 61 نتیجه داد و کاپیتان و بهترین گلزن تیم فولاد یعنی پریرا پیروز شد از دفع توپ اشتباه مدافع السد استفاده نموده و با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بعد از گل اول این تیم فولاد بود که بازهم حملات خود را ادامه داد. در دقیقه 81 این ملاقات فروزان پیروز شد با یک واکنش زیبا ضربه آزاد خطرناک تیم السد را راهی کرنر کند.

بوعلام خوخی در ادامه حملات السد پیروز شد در دقیقه 89 پاس بونجاح را تبدیل به گل کند تا این ملاقات به تساوی یک بر یک برسد. فروزان در دقیقه 93 بار دیگر تیم فولاد را نجات داد.

در دیگر ملاقات این گروه نیز تیم های النصر عربستان و الوحدات اردن به مصاف یکدیگر رفتند و در انتها هر دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

تیم فولاد خوزستان در ملاقات بعدی خود در روز شنبه 28 فروردین به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رجحان فولاد در لحظات پایانی از دست رفت، تساوی نکونام و ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان فولاد در لحظات پایانی از دست رفت، تساوی نکونام و ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید