خبرنگاران شهروند اراک به لیگ برتر والیبال کشور پیوست

به گزارش وبلاگ طراحی من، اراک - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تیم والیبال شهروند اراک با پیگیری های این اداره کل به لیگ برتر والیبال کشور پیوست.

خبرنگاران شهروند اراک به لیگ برتر والیبال کشور پیوست

عابد حقدادی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: پیگیری های مجدانه استانداری، هماهنگی های بعمل آمده با فدراسیون والیبال شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک تیم والیبال شهروند یک بار دیگر در لیگ برتر(سال 99)حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای تامین هزینه های تیم والیبال شهروند نیز اجرا شده و انتظار می رود با تلاش نهادهای مختلف اجرایی و خدماتی این تیم اراکی با موفقیت فصل جاری را پشت سر بگذارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: بدون شک با حضور تیم های فوتبال، والیبال و هندبال در لیگ برتر امسال شاهد درخشش ورزشکاران خوب و شایسته استان در میادین ورزشی کشور بوده و برگ زرینی دیگر بر افتخارات ورزش استان اضافه شود.

تیم والیبال شهروند اراک تا 31 تیرماه امسال فرصت داشت تا با پرداخت هزینه ورودی لیگ برتر به سازمان لیگ والیبال کشور، ثبت نام خود را قطعی کند اما به دلیل عمل نکردن به این تعهد مالی از حضور در لیگ سال 99 کنار گذاشته شد که با پیگیری های به عمل آمده زمینه حضور دوباره این تیم به لیگ برتر فراهم شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهروند اراک به لیگ برتر والیبال کشور پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروند اراک به لیگ برتر والیبال کشور پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید